Gear of the Year dla marki Thule za torbę Tcru-2

60 litrowa torba Tcru-2 to debiut, który robi wrażenie – podsumowuje Sam Moulton, dziennikarz z Outside Magazine Buyer’s Guide.Przekonały nas do niej drobne detale, takie jak odporny na zgniatanie, demontowalny przedział na drobiazgi, a także bardzo wygodny, odpinany plecak. Ostatecznie jednak największe wrażenie wywarła na nas elegancja i wytrzymałość tego modelu – zapewnia.

Torba Tcru-2 marki ThuleTorba Tcru-2 marki Thule

Tcru-2 łączy funkcjonalność klasycznej, pionowej torby, przemieszczanej lekko dzięki kółkom, z praktyczną funkcją odłączanego podręcznego plecaka. Wykonana z wodoodpornej tkaniny torba, została dodatkowo zabezpieczona trwałym, wewnętrznym szkieletem i aluminiowymi okuciami. Mocne, duże kółka i teleskopowe uchwyty Thule V-Tubing™ gwarantują płynne, stałe i proste przemieszczanie. Dzielona komora główna umożliwia odseparowanie ubrań czystych od brudnych, czy suchych od mokrych. Kieszeń organizera mieści mapy, prasę i elektronikę. Torba waży 4200 g.

Odpinany plecak z zestawu podróżnego Tcru-2 marki ThuleOdpinany plecak z zestawu podróżnego Tcru-2 marki Thule

Sprzęt podróżny marki Thule przyciąga uwagę mediów – oprócz wyróżnienia Outside Magazine, torba Thule została także uhonorowana nagrodą Product Innovation, przyznawaną podczas prestiżowych 2011 Travel Goods Show w Chicago, w marcu tego roku.

Kolekcja Crossover marki Thule składa się z trzynastu wyjątkowych modeli, przeznaczonych dla aktywnego podróżnika. Większość z nich została wyposażona w odporną na zgniecenia strefę Safe Zone, która doskonale zabezpiecza kruche i delikatne element wyposażenia, takie jak gogle, okulary, telefon, czy aparat fotograficzny.

Kieszeń Safe Zone w torbie Tcru-2 marki ThuleKieszeń Safe Zone w torbie Tcru-2 marki Thule

Ten zaszczyt jest wyrazem uznania dla naszego globalnego zespołu konstrukcyjnego, jak też dla samego procesu konstrukcji. Dokładamy starań, aby doskonale zrozumieć potrzeby konsumenta oraz rynek. Dzięki skupieniu się na szczegółach, możemy stworzyć światowej klasy produkt, który cieszy się uznaniem klientów na całym świecie – mówi Karl Wiedemann, Marketing and Communication Manager w firmie Thule.

Firma Thule powstała w 1942 roku, w Szwecji. Obecnie jest marką premium, której produkty używane są na całym świecie. Pod mottem “Przenieś swoje życie” Thule oferuje szeroki wybór asortymentu upraszczającego w sposób bezpieczny i stylowy transport sprzętu. W skład oferty Thule wchodzą m.in.: bagażniki dachowe, uchwyty rowerowe, bagażniki do sprzętu pływającego i zimowego, łańcuchy zimowe oraz torby, walizki i futerały. Thule jest największą marką w Thule Group.

Źródło: Thule

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0