Targi OutDoor posiadają moc do zainicjowania zmian – wywiad ze Stefanem Reisingerem

Już za dwa dni rozpocznie się najważniejsza letnia wystawa branży outdoor – targi OutDoor we Friedrichshafen. O imprezie i jej znaczeniu rozmawiamy ze Stefanem Reisingerem, kierownikiem projektu OutDoor/Eurobike. 

Stefan Reisinger, kierownik projektu OutDoor/EurobikeStefan Reisinger, kierownik projektu OutDoor/Eurobike

4outdoor.pl: Zbliża się kolejna edycja Outdoor Show. Jak już wiemy targi po raz kolejny pobiją rekord liczby wystawców. Co czyni Outdoor Show tak interesującym dla środowiska outdoorowego?

Stefan Reisinger: Pełniąc rolę kluczowego barometru branży, OutDoor wysyła sygnały wyznaczające ogólnoświatowe trendy. Praktycznie każdy, kto profesjonalnie zajmuje się outdoorem, musi tu być. Lokalizacja targów nad Jeziorem Bodeńskim, jak również bliskość Alp, stanowią inspirację dla wystawców, zwiedzających i przedstawicieli mediów, a równocześnie oferują autentyczne środowisko dla efektywnego uprawiania biznesu związanego ze sportami outdoorowymi.

Jakie jest hasło Outdoor Show 2011? Czy chcecie zwrócić uwagę zwiedzających na jakieś szczególne wydarzenia?

Zbliżająca się edycja targów nie posiada jakiegoś szczególnego hasła. Ponieważ branża outdoorowa jest zaangażowana w wiele różnych zagadnień, skupiamy się na odzwierciedleniu tej różnorodności za pomocą obszernego programu konferencyjnego. W poprzednim roku dostaliśmy mnóstwo pozytywnych reakcji dotyczących konferencji towarzyszących targom OutDoor. Podczas OutDoor 2011 ten program zostanie jeszcze bardziej poszerzony, a międzynarodowi eksperci dadzą wykłady dotyczące takich tematów jak zrównoważony rozwój, inteligentne tekstylia, sieci dystrybucji, standard bluesign oraz nowe drogi dotarcia do nowych rynków.

Obecnie bardzo silne są trendy związane ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Jaka jest rola targów w zwiększaniu publicznej świadomości branży outdoorowej, jej produktów i inicjatyw?

Targi takie jak OutDoor są czymś więcej niż tylko platformą dla nowych produktów lub handlu. Są również odzwierciedleniem stanu społeczeństwa. Równocześnie dają wyobrażenie o przyszłych trendach, a targi OutDoor posiadają moc do zainicjowania zmian.

Czy monitorujecie liczbę Polaków odwiedzających Outdoor Show? Czy ta liczba rośnie? Jaka jest Twoja opinia o polskim rynku outdoorowym?

Tak, liczba polskich gości stale rośnie, równocześnie obserwujemy niewielki wzrost liczby wystawców z Polski. Z międzynarodowej perspektywy wydaje mi się, że Polska może pochwalić się dużą liczbą wspaniałych, wyjątkowych i szerzej nieznanych miejsc do uprawiania outdooru, a dodatkowo jest to bardzo interesujący kraj dla całej branży outdoorowej.

Czy mógłbyś przekazać specjalne zaproszenie dla gość z Polski na OutDoor Show?

Nasze wysiłki marketingowe i komunikacyjne są skierowane do klientów z całego świata. Nie ograniczamy się wyłącznie do poszczególnych krajów. Posiadamy natomiast specjalny zespół, który pomaga gościom znaleźć zakwaterowanie w naszej okolicy oraz udziela indywidualnych porad związanych z przyjazdem.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0