Na Targach Kielce Sport-Lato 2011 odbyło się szkolenie dla specjalistów w branży outdoor zorganizowane przez Polish Outdoor Group. Spotkanie pod hasłem: „Sklep internetowy w branży outdoor” cieszyło się dużym zainteresowaniem słuchaczy.
Na spotkaniu zjawiło się blisko 30 osób, a zaplanowane dwie godziny okazały się zbyt krótkie żeby poruszyć wszystkie kwestie interesujące uczestników szkolenia. To tylko pokazuje jak bardzo potrzebne są tego typu inicjatywy.
Spotkanie poprowadziły Katarzyna Czyrnek i Katarzyna Karciak z firmy Postive Power, zajmującej się kompleksową obsługą wizerunku on-line oraz tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań internetowych.
Katarzyna Czyrnek – Client Service Director w firmie Positive Power – zajmuje się koordynowaniem pracy wszystkich działów agencji. Specjalizuje się w planowaniu strategii złożonych sklepów internetowych, systemów i platform B2B, opracowuje również propozycje nowych rozwiązań biznesowych, technologicznych i funkcjonalnych dla obecnych klientów agencji.
Katarzyna Kwarciak – E-commerce & Mobile Manager w Positive Power – zajmuje się pozyskiwaniem i obsługą klientów z sektora e-commerce, prowadzi również projekty z zakresu marketingu mobilnego.
Prowadzące szkolenie zaprezentowały bogatą bazę pomysłów do wykorzystania, z uwzględnieniem najlepszych rozwiązań stosowanych w przypadku sklepów internetowych w branży outdoor.
Na szkoleniu poruszono takie kwestie jak: od czego zacząć jeśli chcemy otworzyć sklep internetowy, co powinien posiadać dobry sklep internetowy w branży outdoor, za pomocą jakich narzędzi kontaktować się z klientami, jakie są sprawdzone rozwiązania pro-sprzedażowe. Zostały również omówione innowacyjne rozwiązania w dziedzinie e-commerce, a także kwestie dotyczące promocji sklepu internetowego.
Uczestnicy szkolenia nie byli tylko biernymi słuchaczami, lecz także zadawali pytania i prowadzili dyskusje. Wśród wielu zadanych pytań pojawiły się m.in.: jak „zmusić” klienta do wystawienia pozytywnej opinii o sklepie, dlaczego proces zamawiania produktów trzeba ograniczyć maksymalnie do trzech kroków, dlaczego ważny jest nieustanny kontakt z klientem, dlaczego warto mieć usługę sprzedaży ratalnej, co to są spersonalizowane rekomendacje i dlaczego warto je stosować, czy zakładać sklep na Facebooku, jak wykorzystać potencjał portali społecznościowych, którego dnia tygodnia i o jakiej godzinie najlepiej wysyłać newslettera…
Wszyscy ci, którzy byli na szkoleniu znają odpowiedzi na te pytania. Wszystkich, którzy chcieliby je poznać zachęcamy do lektury najbliższego Magazynu 4outdoor.pl, gdzie powyższe kwestie zostaną poruszone raz jeszcze. Polecamy także kolejne szkolenia organizowane przez stowarzyszenie Polish Outdoor Group.
KOMENTARZE