Wczoraj zakończyła się pierwsza na polskim rynku kontraktacja produktów amerykańskiej firmy Outdoor Research, producenta technicznej odzieży i akcesoriów outdoorowych.
Pomimo szczytu sezonu wakacyjnego, bardzo krótkiego czasu (zaledwie 2 tygodnie) na składanie preorderów i ogólnego załamania sprzedaży odzieży outdoorowej w tym sezonie OR osiągnął kolejny sukces po kieleckich targach, na których jeden z produktów tej marki zdobył wyróżnienie.
Wartość zamówień od branżowych sklepów nieobecnej dotąd w Polsce marki przekroczyła kwotę 120 tys. zł. Jest to wynik naprawdę spektakularny biorąc pod uwagę, że 3 lata temu, przy zdecydowanie lepszej koniunkturze, jedna z konkurencyjnych dla OR i popularnych dziś marek w całym pierwszym sezonie na polskim rynku sprzedała poza swoim firmowym sklepem zaledwie kilkanaście kurtek.
Na sukces pierwszej kontraktacji złożyło się kilka powodów:
Przede wszystkim jest to stosunek jakości do ceny. Oferujemy produkty z najwyższej półki w cenach niższych od konkurencji. OR jest jedyną marką w Polsce, która na WSZYSTKIE swoje produkty daje dożywotnią gwarancję! Na pewno bardzo nam pomogło wyróżnienie kurtki Helium II Jacket na targach w Kielcach, które uwiarygodniło wchodzącą dopiero na rynek markę. Mamy w ofercie kilka produktów, których odpowiednika nie ma żadna inna firma w naszym kraju, jak np. worek kompresyjny Ultralight Z Compression Sacks, czy stuptuty do biegów trailowych Ultra Trail Gaiters. No i coś, o czym powinienem powiedzieć na początku – wiedza na temat oferowanych przez nas produktów, ich zalet oraz stosowanych w nich technologiach oraz umiejętność jej przekazania przez Bartka Lelonka, naszego Product Managera, czynnego alpinisty, który wiele produktów OR testował i testuje na sobie, w dosłownym tego słowa znaczeniu.
Większość sklepów zdecydowało się na kontraktację topowych, najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów OR. Największym „wzięciem” cieszyły się kurtki Helium II Jacket, Axiom Jacket oraz soft shell Ferrosi Hoody polecane przez międzynarodowe stowarzyszenie przewodników górskich IFMGA. Równie popularne były innowacyjne akcesoria, nie mające swoich odpowiedników na naszym rynku – wspomniane wyżej Ultralight Z Compression Sacks, Ultra Trail Gaiters, a także sombrero „słońce-deszcz” Sunshower Sombrero.
Wszystkie zakontraktowane produkty Outdoor Research będą dostępne od wiosny przyszłego roku w następujących sklepach:
Sklepy internetowe:
- www.7mila.pl
- www.sport-shop.pl
- www.sklep-presto.pl
- www.bramgor.pl
- www.sporto.com.pl
Sklepy stacjonarne:
- Rzeszów: LUZ SPORTS WEAR, CH Rejtan, ul. Rejtana 53
- Częstochowa: Sklep Górski „7mila”, ul. Katedralna 20
- Nowy Targ: Maxxsport, ul. Składowa 2 (Centrum Handlowe LECLERC)
- Trzcianka (wielkopolskie): Sklep Sportowy, ul. Żeromskiego 38
- Żukowo (pomorskie): Hurtownia Sportowa ESPO, Sitno 75T
Dziękujemy wszystkim Partnerom, którzy nam zaufali i wprowadzili do swojej przyszłorocznej oferty nasze produkty.
Marcin Marzec,
manager marki Outdoor Research w Polsce
KOMENTARZE