HomeRynek outdoor

Sprzedaż obuwia marki Jack Wolfskin ma przekroczyć 1,5 mln par butów

Producent odzieży i sprzętu outdoorowego Jack Wolfskin zamierza sprzedać ponad 1,5 mln par butów outdoorowych w roku finansowym 2011.

Firma twierdzi, że zarejestrowała znaczny wzrost sprzedaży obuwia w ostatnich latach – ich sprzedaż wzrosła sześciokrotnie w ciągu ostatnich ośmiu lat. W ciągu ostatnich 12 miesięcy, sprzedaż w Europie osiągnęła 1,4 milionów par butów, co stanowi wzrost o 40%.

Jack Wolfskin, Escalade Mid TexaporeJack Wolfskin, Escalade Mid Texapore

Jack Wolfskin wprowadził kolekcję obuwia do alpinizmu, trekkingu i turystyki w 1999 roku. Latem 2000 roku rozpoczęto produkcję pierwszych modeli butów dla dzieci, a według niemieckiej firmy badań rynkowych GfK Group, Jack Wolfskin jest obecnie liderem na outdoorowym rynku obuwia dziecięcego w Niemczech.

W 2004 roku marka zastosowała w swoich butach nowe technologie – oddychającą i wodoodporną membranę O2 Texapore, zastąpioną dwa lata później przez Texapore O3.

Jack Wolfskin ma 229 sklepów w samych Niemczech, a kolejne 286 w całej Europie.

Źródło: www.sgboutdoor.co.uk

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0