Wierzcie lub nie, ale nawet najbardziej tradycyjne marki wkrótce będą opierać się na plotkach, gwiazdach i sztuce uwodzenia jako podstawach ich kampanii marketingowych. Społeczności, podstawa nowych mediów, to tylko gigantyczne wersje małych grup bliskich znajomych: wszyscy chcą wiedzieć, co się robi, z kim i gdzie. Nie zapominajmy, że przemysł sportowy posiada własne gwiazdy od lat, które my po prostu nazywamy sportowcami.
Walter Naeslund, CEO Honesty Stockholm Sweden, zabierze nas w podróż po teorii plotki, przedstawi jak jest ona umocniona przez media społecznościowe i zaprezentuje model pozwalający uczynić plotkę podstawą strategii marketingowej. Przyjrzymy się rzeczywistym wdrożeniom tej strategii i zobaczymy jak zaprojektowana kampania może zacząć żyć własnym życiem.
Niniejsza prezentacja nie dba o unaocznianie głębi technologii lub teorii, ale o pokazanie, jak prosty wgląd w to kim jesteśmy jako ludzie może doprowadzić do rzeczywistych wyników i lepszego wykorzystanie budżetu marketingowego.
Walter Naeslund, CEO Honesty Stockholm Sweden
Przedsiębiorczość jest motywem kariery Waltera Naeslunda. Od 1998 do 2003 roku Walter był zatrudniony w Linköping Institute of Technology, gdzie pełnił funkcję przewodniczącego Związku Studentów, był także współzałożycielem magazynu Ikon. W między czasie został magistrem technologii medialnych.
Pierwszą pracę podjął w Bonnier Publications, gdzie był asystentem dyrektora artystycznego w Wakeboarding Magazine, potem przeniósł się do Zodiak Television jako koordynator PR.
W 2006 roku Walter zdecydował, że nadszedł czas na doświadczenia zagraniczne i przeniósł się do Nowego Jorku do BBH w samo serce biznesu agencji marketingowych. W 2008 roku wstąpił Verymuchlogo McCann, a w 2009 założył własną agencję Honesty (Uczciwość), która dziś zatrudnia około 20 osób.
Walter opisuje siebie jako upartego przedsiębiorcę. Specjalizuje się w dziedzinie przedsiębiorczości i marketingu na skrzyżowaniu technologii i psychologii behawioralnej.
Seminarium:
Temat: Nowoczesna strategia marketingowa: plotki, gwiazdy i sztuka uwodzenia (Modern Marketing Strategy: gossip, celebrities and the art of seduction)
- Walter Naeslund – wtorek, 11 października – 15.20-16.20
Więcej informacji na stronie European Outdoor Forum.
Źródło: European Outdoor Forum
KOMENTARZE