HomeRynek outdoor

European Outdoor Forum: nowoczesna strategia marketingowa – plotki, gwiazdy i sztuka uwodzenia

Wierzcie lub nie, ale nawet najbardziej tradycyjne marki wkrótce będą opierać się na plotkach, gwiazdach i sztuce uwodzenia jako podstawach ich kampanii marketingowych. Społeczności, podstawa nowych mediów, to tylko gigantyczne wersje małych grup bliskich znajomych: wszyscy chcą wiedzieć, co się robi, z kim i gdzie. Nie zapominajmy, że przemysł sportowy posiada własne gwiazdy od lat, które my po prostu nazywamy sportowcami.

Walter Naeslund, CEO Honesty Stockholm Sweden, zabierze nas w podróż po teorii plotki, przedstawi jak jest ona umocniona przez media społecznościowe i zaprezentuje model pozwalający uczynić plotkę podstawą strategii marketingowej. Przyjrzymy się rzeczywistym wdrożeniom tej strategii i zobaczymy jak zaprojektowana kampania może zacząć żyć własnym życiem.

Niniejsza prezentacja nie dba o unaocznianie głębi technologii lub teorii, ale o pokazanie, jak prosty wgląd w to kim jesteśmy jako ludzie może doprowadzić do rzeczywistych wyników i lepszego wykorzystanie budżetu marketingowego.

Walter Naeslund, CEO Honesty Stockholm Sweden

Walter Naeslund, CEO Honesty Stockholm SwedenWalter Naeslund, CEO Honesty Stockholm Sweden

Przedsiębiorczość jest motywem kariery Waltera Naeslunda. Od 1998 do 2003 roku Walter był zatrudniony w Linköping Institute of Technology, gdzie pełnił funkcję przewodniczącego Związku Studentów, był także współzałożycielem magazynu Ikon. W między czasie został magistrem technologii medialnych.

Pierwszą pracę podjął w Bonnier Publications, gdzie był asystentem dyrektora artystycznego w Wakeboarding Magazine, potem przeniósł się do Zodiak Television jako koordynator PR.

W 2006 roku Walter zdecydował, że nadszedł czas na doświadczenia zagraniczne i przeniósł się do Nowego Jorku do BBH w samo serce biznesu agencji marketingowych. W 2008 roku wstąpił Verymuchlogo McCann, a w 2009 założył własną agencję Honesty (Uczciwość), która dziś zatrudnia około 20 osób.

Walter opisuje siebie jako upartego przedsiębiorcę. Specjalizuje się w dziedzinie przedsiębiorczości i marketingu na skrzyżowaniu technologii i psychologii behawioralnej.

Seminarium:

 Temat: Nowoczesna strategia marketingowa: plotki, gwiazdy i sztuka uwodzenia (Modern Marketing Strategy: gossip, celebrities and the art of seduction)

  • Walter Naeslund – wtorek, 11 października – 15.20-16.20

Więcej informacji na stronie European Outdoor Forum.

Źródło: European Outdoor Forum

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0