Wakacyjne miesiące nie przyniosły przełomu na outdoorowym rynku. Nadzieje rozbudzone po plusowym lipcu opadły za sprawą sierpniowych wyników.
Barometr rynku – lipiec-sierpień 2011
Patrząc na wyniki barometru można powiedzieć, że outdoorowy handel przeżywa od początku roku trudny czas. Przychody więlszości sklepów, liczone rok do roku, maleją a odnotywywane pod koniec ubiegłego roku wzrosty wydają się być nieosiągalne. Miejmy nadzieję, że nadchodzące miesiące obrócą ten trend.
Nasz barometr obejmuje wyniki sprzedaży z 17 sklepów:
- Active. Góry, turystyka, wspinaczka (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- Cerro Torre (Katowice)
- E-Pamir.pl (Kraków, Kielce)
- MAMMUT – Sklep Firmowy (Katowice)
- Sherpa (Warszawa)
- Pietros (Wrocław)
- sieć Skalnik (4 sklepy, Wrocław)
- Sklep Turysty (Łódź)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- Trekker Sport (Poznań)
- Weld Turystyka & Góry (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE