Wakacyjne miesiące nie przyniosły przełomu na outdoorowym rynku. Nadzieje rozbudzone po plusowym lipcu opadły za sprawą sierpniowych wyników.
Patrząc na wyniki barometru można powiedzieć, że outdoorowy handel przeżywa od początku roku trudny czas. Przychody więlszości sklepów, liczone rok do roku, maleją a odnotywywane pod koniec ubiegłego roku wzrosty wydają się być nieosiągalne. Miejmy nadzieję, że nadchodzące miesiące obrócą ten trend.
Nasz barometr obejmuje wyniki sprzedaży z 17 sklepów:
- Active. Góry, turystyka, wspinaczka (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- Cerro Torre (Katowice)
- E-Pamir.pl (Kraków, Kielce)
- MAMMUT – Sklep Firmowy (Katowice)
- Sherpa (Warszawa)
- Pietros (Wrocław)
- sieć Skalnik (4 sklepy, Wrocław)
- Sklep Turysty (Łódź)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- Trekker Sport (Poznań)
- Weld Turystyka & Góry (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE