Firma Jack Wolfskin, wiodący w Europie producent sprzętu i odzieży turystycznej, postanawia rozszerzyć swoją międzynarodową ekspansję w Europie i poza jej granicami.
Dlatego właśnie zdecydowała się podpisać umowę o współpracy z międzynarodowym przedsiębiorstwem do spraw marketingu sportowego Infront Sports & Media, dysponującym prawami do reklamy i sponsoringu na większości zawodów odbywających się w ramach Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim. Umowa zawarta na cztery lata wejdzie w życie w sezonie zimowym 2012/13.
Puchar Świata FIS w narciarstwie alpejskim to doskonała okazja do tego, aby marka Jack Wolfskin stała się jeszcze lepiej rozpoznawalna we wszystkich krajach Europy i poza jej granicami.
W tym czasie przy okazji 42 wydarzeń związanych z Pucharem Świata w każdym sezonie marka Jack Wolfskin uzyska duży zasięg medialny na całym świecie. Pakiet marketingowy obejmuje prezentację marki na starcie i mecie każdego wyścigu, jak również umieszczenie logo na strojach zawodników, flagach i bandach wzdłuż tras zjazdowych oraz na tablicach wyników.
Dzięki współpracy z firmą Infront podczas Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim reklama firmy Jack Wolfskin dotrze do ok.2 miliardów odbiorców na całym świecie.
Źródło: Jack Wolfskin
KOMENTARZE