Raport „European Outdoor Group – State of Trade 2010” będzie zawierał twarde dane dotyczące udziału marek w rynku outdoorowym i kluczowe liczby dotyczące całej branży.
Brak podstawowych danych dotyczących europejskiego rynku outdoorowego zbyt długo był problemem dla wszystkich zaangażowanych w tym sektorze. Żeby pomóc swoim członkom a także pozostałym firmom outdoorowym European Outdoor Group ma nareszcie możliwość stworzenia w pełni wiarygodnego raportu na temat rynku.
Baza danych, na których ten raport został zbudowany jest oparta na informacjach dostarczonych przez 80 marek, a nie ekstrapolacji z fokusowych grup konsumentów, czy czegoś podobnego – mówi Mark Held, sekretarz generalny EOG. – Oznacza to, że odsetek danych, które zebraliśmy jest dla nas statystycznie wystarczający, aby móc na nich oprzeć nasze wnioski.
Aby dodatkowo potwierdzić, że dane są adekwatne, skonfrontowano je w eksperckiej grupie, która zanalizowała wstępne ustalenia.
Raport końcowy będzie wysyłany jedynie do tych marek, które uczestniczyły w badaniu i udostępniły swoje dane (które są w 100% poufne). Końcowe, procentowe szacunki dla danego kraju i kategorii dostępne są tutaj, wykresy zamieszczone są poniżej.
Ekstrakty i wykresy mogą być wykorzystywane pod warunkiem, że prawo autorskie jest przypisane do European Outdoor Group.
Marki, które nie uczestniczyły w badaniu w 2010 roku, a chciałyby to zrobić w przyszłości, proszone są o kontakt z EOG (info@europeanoutdoorgroup.com), do końca lutego 2012 roku.
Źródło: European Outdoor Group
KOMENTARZE