HomeRynek outdoorPrasa outdoorowa

Najnowszy numer magazynu 4outdoor.pl – edycja ISPO MUNICH

Ukazał się najnowszy numer magazynu 4outdoor.pl, przygotowany we współpracy z targami ISPO MUNICH. Zadbaliśmy o to, aby znalazły się w nim wszystkie informacje, które mogą okazać się pomocne zarówno przed, jak i w trakcie monachijskiej wystawy.

Nasze kompendium wiedzy o ISPO zawiera informacje o systemie rejestracji, internetowym zakupie biletów, ispocard oraz wskazówki dotyczące komunikacji na targach. Obowiązkowym punktem jest też program ISPO i rozplanowanie terenów targowych.

To już 42. edycja targów ISPO, które co roku gromadzą ponad 75 tys. odwiedzających ze 110 państw. W 17 halach, na powierzchni 180 tys. metrów kw., prezentowana jest kompleksowa oferta ponad 2200 marek sportowych i powiązanych ze światem sportu. Wśród wystawców znajdują się zarówno największe międzynarodowe marki, jak też lokalni producenci, będący liderami na poszczególnych rynkach regionalnych.

Tegoroczne targi są wyjątkowe pod względem liczby polskich wystawców – pojawi się aż 45 firm, z czego kilkanaście należy do branży outdoor. Świadczy to o tym, że targi cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich marek, które jednocześnie coraz bardziej otwierają się na zagraniczne rynki. Z pewnością możemy liczyć również na polskich gości, którzy odwiedzą monachijskie targi.

Polskie marki pokazały, że razem można więcej – siedmiu producentów czapek wspólnie zaprezentuje się na reklamie, która zostanie zamieszczona na całej stronie w planerze ISPO MUNICH 2012. Jak się okazuje, wspólna reklama polskich firm to akcja bez precedensu również na rynku międzynarodowym, a sam projekt został zauważony i bardzo pozytywnie odebrany przez organizatora targów. Znaczący wzrost udziału naszych firm na ISPO to nie jedyny mocny polski akcent na targach.

Z pewnością na uwagę zasługuje fakt, że polska firma Polferro ze swoją ścianą wspinaczkową Wall Be Safe jest finalistą konkursu dla młodych marek – ispo BrandNew Awards. Zachęcamy do lektury wywiadu z Małgorzatą Malawską i Krystianem Pozorskim z firmy Polferro, którzy opowiedzieli nam o niezwykle ciekawym pomyśle, jakim jest właśnie Wall Be Safe.

Do rywalizacji o ispo BrandNew Awards stanęło w tym roku 269 produktów z 27 krajów. Wśród nich była także inna polska firma – Contract Snowboards, która wystawiła do konkursu swoją innowacyjną deskę snowboardową – Code. W naszym magazynie prezentujemy wszystkich zwycięzców i wybranych, outdoorowych finalistów ispo BrandNew.

Już bezpośrednio na targach poznamy zwycięzców prestiżowej nagrody ISPO Awards, którzy wskażą nam obowiązujący kierunek w outdoorowym świecie pod względem najnowszych technologii, ekologii, czy designu. I w tym przypadku nie obejdzie się bez polskiej reprezentacji – w tym roku w skład międzynarodowego jury nagrody wszedł Piotr Turkot z redakcji 4outdoor.pl i wspinanie.pl oraz Tomasz Kurdziel, redaktor naczelny i wydawca prestiżowego magazynu o tematyce narciarskiej NTN Snow & More.

Numer otwiera obszerny artykuł, który jest próbą opisania, czy też podsumowania polskiego rynku outdoor. Pisanie tego typu tekstów jest o tyle trudne, że wciąż nie dysponujemy żadnymi badaniami, które pozwoliłby nam poznać rozmiar i sprecyzować charakter naszego rynku. Jak widać, nie powstrzymuje nas to jednak od wysiłków. Wersja angielska tekstu może stanowić użyteczne narzędzie podczas targowych rozmów z potencjalnymi klientami.

Firmy wystawiające się na targach na pewno zainteresuje kolejna część „Poradnika wystawcy”, autorstwa Joanny Biernackiej-Goworek. Tym razem garść potrzebnych informacji o tym co dotyczy już samych targów, czyli dobór i briefing personelu stoiska, planowanie i prowadzenie spotkań z klientami oraz struktura efektywnej komunikacji na targach. Zachęcamy do lektury jeszcze przed targami.

Życzymy Państwu owocnych targów ISPO i zimy z prawdziwego zdarzenia!

Aneta Żukowska

Redaktor Prowadząca

***

W numerze:

  • Sprzeczne oblicza polskiego rynku outdoor (tekst także w języku angielskim) – 3

newsOutdoor:

  • Nowe sklepy na outdoorowej mapie Polski – 13
  • WinterCamp 2012 – 13
  • Sport Team oficjalnym dystrybutorem marki Schöffel w Polsce – 14
  • Arc’teryx otworzył nowy showroom w Europie – 14
  • wspinanie.pl partnerem medialnym IFSC – 14
  • La Sportiva wkracza na rynek odzieżowy – 15
  • Sport Network – nowy dystrybutor na polskim rynku – 15
  • Nadchodzą Targi Kielce – 16
  • Barometr rynku outdoor – 16

ISPO 

  • ISPO MUNICH 2012 będzie kolejny rekord! – 18
  • Rejestracja oraz bilety wstępu na targi ISPO MUNICH 2012 – 19
  • ISPO CARD – 20
  • Polscy wystawcy na targach ISPO MUNICH 2012 – 21
  • Polscy przedstawiciele marek na ISPO MUNICH 2012 – 23
  • Nagrody ISPO BrandNew 2012 – 24
  • Wybrani outdoorowi finaliści ISPO BrandNew Awards 2012 – 26
  • Wall Be Safe – polski finalista BrandNew Awards – 28
  • ISPO Outdoor Award i Eco Responsibility Award 2011 – 29
  • Program ISPO – 30
  • Wybrane nagrody, specjalne platformy i wydarzenia – 32
  • Zapraszamy na testy ISPO on Snow Demo! – 32
  • Witamy w Monachium! – 33
  • Dojazd na targi – 33
  • Poradnik wystawcy. Dobra lokalizacja to nie wszystko cz. 2 – 34
  • Kiermasz outdoorowy na 9. Krakowskim Festiwalu Górskim – 38

Zachęcamy do zaprenumerowania magazynu 4outdoor.pl. W księgarni wspinanie.pl można kupić także poszczególne numery, tak w wersji papierowej, jak PDF.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0