HomeImprezy outdoor

Druga edycja Charytatywnej Akcji Breloczki marki KEEN i Fundacji Mam Marzenie

KEEN przy współpracy z Fundacją Mam Marzenie oraz licznymi sklepami outdoorowymi w całej Polsce rozpoczął II edycję Charytatywnej Akcji Breloczki.

Firma KEEN wyprodukowała i przekazała 2 tys. unikatowych breloczków, ze sprzedaży których całkowity dochód zostanie przekazany na spełnianie marzeń chorych dzieci. KEEN planuje uzbierać 40.000 zł.

Co zrobić aby pomóc chorym dzieciom?

Wystarczy kupić unikatowy kolekcjonerski breloczek kultowego japonka KEEN. Cała kwota (20 zł) ze sprzedaży każdego breloczka zostanie przekazana na wsparcie działalności Fundacji Mam Marzenie, która spełnia marzenia dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu.

Program Hybrid.Care

Od początku swojego istnienia firma KEEN jest wrażliwa na sprawy tego świata, troszczy się o środowisko naturalne oraz o ludzi, którzy potrzebują pomocy.

Wysoka świadomość ekologiczna KEEN’a, połączona z umiejętnością obserwacji tego, co się dzieje dookoła oraz wyciąganiem z tego wniosków, zaowocowała powstaniem programu Hybrid.Care, który można streścić w trzech hasłach: jedna społeczność, jedno środowisko i wspólna odpowiedzialność.

Poprzez nasze oddanie sprawom socjalnym i ekologicznym, KEEN ma nadzieję wyznaczyć nowy kierunek działań oraz nowy sposób myślenia i liczy, że uda mu się do takiego działania i myślenia zachęcić innych.

„Akcja Breloczki” i Fundacja Mam Marzenie

W ramach Akcji Breloczki KEEN pragnie wesprzeć działalność Fundacji Mam Marzenie – założonej w 2003 organizacji użytku publicznego, która powstała, aby spełniać marzenia chorych polskich dzieci, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Działalność ta pozwala dzieciom i ich rodzinom zapomnieć o trudach walki z chorobą, dodać sił w dalszym leczeniu i dać odrobinę nadziei na przyszłość. Opiera się w swych działaniach na pracy przeszkolonych wolontariuszy.

Od początku działalności Fundacja spełniła już ponad 4000 tys. marzeń. W chwili obecnej na dobry gest czeka prawie 450 chorych Marzycieli. Całkowity dochód z Akcji Breloczki, KEEN przeznaczy na spełnienie jak największej ilości z tych Marzeń.

Gdzie można kupić breloczki?

Breloczki można kupić na stronie internetowej sklepu marki KEEN: www.sklep.keen.pl

oraz w wybranych sklepach stacjonarnych, których ciągle aktualizowana lista znajduje się na dedykowanej akcji stronie. Wystarczy wejść na stronę sklepu internetowego lub stronę domową www.keen.pl i kliknąć na kliknąć na umieszczony w ich górnej części baner.

Marzyciele i ich marzenia

Każdy z nas ma marzenia, ale nie każdy ma szanse je zrealizować. Fundacja Mam Marzenie dokłada wszelkich starań, aby mali marzyciele choć na moment oderwali się od rzeczywistości i przeżyli niezwykłą przygodę, a firma KEEN pragnie jej w tym pomóc!

Fundacja spełnia marzenia chorych polskich dzieci, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Wiele z tych dzieci spędza większość swojego czasu na szpitalnych oddziałach, w tym większości przypadków na onkologii…

W proces realizacji marzenia włączani są oprócz wolontariuszy, rodzice, lekarze jak również najbliższe otoczenie dziecka. Realizacja marzenia wymaga zawsze zgody lekarza prowadzącego, opiekującego się podopiecznym fundacji. Choć wyobraźnia dzieci nie zna granic, ich marzenia można podzielić na cztery kategorie:

  • chciałbym dostać…( rower, lalkę Barbie, komputer)
  • chciałbym być…( księżniczką, strażakiem, modelką, policjantem)
  • chciałbym spotkać…( Papieża, Prezydenta, znanego piłkarza)
  • chciałbym zobaczyć…( delfiny, Disneyland, Morze Egejskie) 

W kolejce po chwilę radości i oderwania od trudów choroby czekają dziesiątki dzieciaków z całej Polski.

Dzięki Akcji Breloczki uda się spełnić marzenia choć część z nich. Na pomoc czeka m.in.: Mateusz, 13 lat

Marzeniem Mateusza jest pełne wyposażenie tenisisty stołowego. Dzięki temu mógłby nie tylko rozwijać swoje zainteresowanie, ale także zapraszać kolegów do gry, a co najważniejsze miałby wielką motywację by przyłożyć się z całych sił do bolesnych rehabilitacji. Pomóżmy mu spełnić swoje marzenie, a może dla pasji przezwycięży chorobę.

Co się dzieje z pieniędzmi?

Relację z przebiegu Akcji oraz realizacji wszystkich marzeń znaleźć będzie można na regularnie aktualizowanej stronie: http://sklep.keen.pl/akcja_breloczki.html oraz na Facebooku KEEN Polska. Do tej pory na spełnianie Marzeń wydaliśmy ok 50 tys. zł.

W tym roku spełniliśmy m. in. Marzenia:

Michała z Rumii, 15 lat – Razem z resztą rodziny sporo czasu spędzają na rowerach. Niestety Michał wyrósł był ze swojego, dlatego jego największym marzeniem był nowy, porządny, na którym mógłby przejechać niejeden las bądź drogę. – wartość roweru ok. 1300 zł

Tomka z Wejherowa, 16 lat – Jego największym marzeniem był rower, ale nie zwyczajny. Chciałby, żeby to był rower do sportów ekstremalnych typu FreeRide. – wartość roweru ok. 17000 zł

 Źródło: KEEN

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0