EOG zaprasza na European Outdoor Forum i zapowiada nową inicjatywę

W dniach od 16 do 17 października we francuskim Annency odbędzie się trzecia edycja European Outdoor Forum, flagowej konferencji branży outdoorowej. Spotkanie w Annency przyciągnie liderów z branży z całego świata i już teraz można je uznać za jedno z najważniejszych wydarzeń dotyczących europejskiego rynku outdoorowego w 2012 roku.

Podczas konferencji zostanie poruszona szeroka paleta zagadnień, dzięki którym uczestnicy zdobędą nowe informacje nie tylko na temat aktualnej kondycji branży outdoorowej, ale także innowacyjnych sposobów prowadzenia biznesu. To zaś pomoże im rozwijać swoje firmy i podejmować lepsze biznesowe decyzje w przyszłości.

Tegoroczne tematy będę oscylować wokół tematyki związanej z marketingiem, w tym m.in.: określanie kluczowego targetu dla marki, zmiany demograficzne a udział w outdoorze, rozwijający się rynek rosyjski, Sustainable Apparel Coalition index, włączanie innowacji w rozwój produktu, zarządzaniem łańcuchem dostaw marki, strategie wejścia na północnoamerykański rynek, odbędzie się także debata panelowa europejskich sprzedawców detalicznych.

Będziemy uczestniczyć w European Outdoor Forum już trzeci rok i jestem przekonany, że decyzja o wsparciu tego wydarzenia, była dobrym pomysłem. Zawsze naszym celem była współpraca z naszymi partnerami, aby zapewnić branży bezcenną okazję do budowania wiedzy i sieci powiązań na europejskim poziomie. To właśnie dzieje się na European Outdoor Forum – mówi David Udberg, prezes EOG.

Nowa, międzynarodowa inicjatywa EOG

European Outdoor Group (EOG) wspiera Forum od samego początku, czyli od pierwszej edycji w 2010 roku. W planach jest jednak także nowa inicjatywa – od 2013 roku EOG będzie łączył swoje siły z narodowymi stowarzyszeniami, przygotowując we współpracy z nimi wydarzenia ulokowane w różnych europejskich krajach.

W 2013 roku wraz z SOG (Scandinavian Outdoor Group) zostanie przygotowana konferencja European Outdoor Summit, a w 2014 roku spotkanie odbędzie się w Niemczech we współpracy z FGO (Fachgruppe Outdoor).

Założone w 2000 roku stowarzyszenie Scandinavian Outdoor Group zrzesza czołowych producentów z pięciu krajów skandynawskich: Norwegii, Szwecji, Finlandii, Danii i Islandii. Obecnie SOG składa się z 35 członków.

FGO – Fachgruppe Outdoor – reprezentuje German Outdoor Industry, które należy do German Sporting Goods Industry (BSI). W stowarzyszeniu działa 34 czołowych niemieckich producentów sprzętu i odzieży outdoorowej.

Przedstawiciele EOG są przekonani, ze branża skorzysta z konferencji przygotowanych we współpracy z SGO i FGO, na których również pojawią się wybitni prelegenci, a tematyka wykładów zostanie dostosowana do aktualnych, branżowych potrzeb.

Wszyscy trzej partnerzy działający przy organizacji konferencji utworzą Grupę Sterującą (Steering Council) dla European Outdoor Summit, dzięki czemu inicjatywa będzie mogła dalej się rozszerzać, w przyszłości także o kolejnych partnerów i kolejne lokalizacje.

European Outdoor Forum daje również ogromne możliwości w kwestii sponsoringu i wsparcia, na tym etapie swoje zaangażowanie potwierdziły już targi ISPO i OutDoor, które podzielą się swoją ogromną wiedzą dotyczącą organizacji imprez dla branży outdoor.

Połączenie EOG, SOG i FGO, plus wsparcie ze strony naszych partnerów handlowych, targów Messe München i Messe Friedrichshafen, gwarantuje, że wydarzenie to będzie korzystne dla całej branży i będzie miało naprawdę międzynarodowy charakter – mówi Mark Held, sekretarz generalny EOG.

Liderzy branży outdoor

W ubiegłym roku w Forum wzięło udział 230 kluczowych graczy branży outdoor.

Wśród firm byli to m.in. 1% For The Planet, 8264.Com, Aku, Amer Sports, Arc’Teryx, A.S. Adventure Group, Aspom, Assosport, Astrum Brands, Bailo, C.A.M.P., Cascade Designs, China Outdoor Retailer Association, Coalision, Coleman, Deuter, Diffusion, Eagle Creek, Edelrid, Eider, Escape Lane, Ethical Trading Initiative, Ferrino, Fifas, Filiere Sport, Fjällräven, Genfoot, Globetrotter, Greensport, Hark Solutions, Honesty, Innovaski, Invista, Italian Outdoor Group, Jonathan & Fletcher, Julbo, Kamik, Katoen Natie, Keen Footwear, Klingheim Sowk, La Compagnie Du Bain, La Sportiva, The Lifestyle Company, Lowa, Lowe Alpine, Mammut Sports Group, Marmot, Millet, Montagne TV, Mountain Equipment Co-Op, Nic-Impex, Nikwax, Editions Niveales, Nordica, Oberalp/Salewa Group, Odlo, Outdoor Industries Association UK, Outdoor Industry Association US, Outdoor Experts, Outdoori, Outdoor Italia, Outdoor USA, Patagonia, Petzl, Picture Organic Clothing, Recco, Rossignol, Salomon, Sanfo, Savoie Hexapole, Scandinavian Outdoor Group, Scarpa, Scott, Sintef, Social Accountability International, Sport Guide, Sport Pulsion, Sports Recruitment, Supply Chain Council, Switch Consulting, Tatonka, Tecnica Group, The Lifestyle Company, The North Face, Thermore, Timberland, TSL Outdoor, Vaude, Vibram, Viking Footwear, Vuarnet, Wl Gore oraz WWW Inc.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.europeanoutdoorforum.com.

Źródło: EOG, European Outdoor Forum

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0