Pomimo wyzwań jakie stawia dzisiejszy rynek branży outdoorowej Wielkiej Brytanii oraz reszty Europy, producent najwyższej klasy skarpet Bridgedale powiększa ciągle swoją sprzedaż międzynarodową.
Uznany za lidera w zakresie technologi produkcji skarpet, Bridgedale nieustannie zwiększa swój udział w rynku Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich dwóch lat, równocześnie zwiększając rozmiary dystrybucji swoich produktów na rynki zagraniczne, które obejmują obecnie ponad 40 krajów, min.: USA, Kanada, Meksyk, Chile, Holandia, Belgia, Hiszpania, Niemcy, kraje Skandynawskie, Izrael, Japonia, Korea, Hongkong, Singapur, Australia oraz Nowa Zelandia.
Eksport stanowi obecnie ponad połowę sprzedaży firmy i stwarza możliwości dalszego wzrostu i rozwoju.
Na tak wielki rozwój globalny pracuje względnie mały ale profesjonalny zespół fachowców. W związku ze stale otwierającymi się możliwościami ekspansji Bridgedale postanowił wdrożyć plan wzmocnienia rozwoju sprzedaży międzynarodowej.
Firma Bridgedale z przyjemnością oznajmia, że do zespołu dołączył Christian Benedikt, który odpowiedzialny będzie za rozwój sprzedaży w Niemczech i Austrii a później również w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach Europy Wschodniej. Christian wcześniej odpowiedzialny był za sprzedaż rakiet śnieżnych oraz nart XC w firmie K2, Niemcy.
Christian będzie rezydował w biurze firmy Invia, które reprezentuje firmę Mountain Equipment na terenie Austrii, Niemiec oraz Włoch, i jest siostrzaną firmą wchodzącą w skład Bollin Group.
Bazując w południowych Niemczech, Christian będzie w doskonałym miejscu by zająć się Europą Centralną. Invia nadal będzie zapewniać dystrybucję marki Bridgedale na terenie Austrii i Niemiec.
Dyrektor zarządzający Bridgedale, Steve Fowler oświadcza:
Bridgedale kontynuuje swój rozwój jako marka międzynarodowa oraz lider technologiczny w doskonaleniu skarpet. Aby wspierać ten rozwój ciągle inwestujemy w personel, badania nad produktami oraz marketing. Mamy jasno sprecyzowany cel, którym jest rozbudowanie zespołu i zwiększenie świadomości marki i, co za tym idzie, sprzedaży na zagranicznych rynkach.
Producent skarpet Bridgedale zakończył pierwszą fazę swojego plan rozwoju. Nowe opakowania oraz ustanowienie sprzedaży w głównych punktach handlowych już zaowocowały pozytywnymi efektami, szczególnie w zakresie MerinoFusion i CoolFusion.
Carolyn Dunn, marketing manager Bridgedale’a, tak opisuje obecną sytuację: Wraz z szybko zbliżającą się chłodną jesienną pogodą zapotrzebowanie na nasze produkty przewyższa znacznie nasze prognozy. Jako rezultat tego nagłego wzrostu popytu, nasza fabryka w Północnej Irlandii musi pracować niemal bez przerwy. Również jesteśmy dumni z naszej współpracy ze światowej sławy polarnikami: Alex’em Hibbert, Dixie Dansercoer oraz oczywiście, od niedawna, Sir Ranulph’em Fiennes kierownikiem wyprawy The Coldest Journey. W trakcie testów w komorze chłodniczej jako najlepsze skarpety dla polarników uczestniczących w The Coldest Journey wyłoniono Bridgedale WoolFusion Summit – jest to dla nas olbrzymi powód do dumy – brytyjska ekspedycja używać będzie brytyjskich skarpet.
Proces rozwoju międzynarodowego postępuje na wszystkich frontach i powinien być zakończony do rozpoczęcia letniego sezonu 2013. Będzie to moment wprowadzenia nowej kategorii – Bridgedale RUN – produktów przeznaczonych dla rosnącego popytu na produkty do biegania oraz trail’owe.
Kolejne rozwoje asortymentowe zaplanowane są na jesień 2013 i wiosnę 2014.
Źródło: SNAP Outdoor
KOMENTARZE