Dnia 24.10.2012 swoje podwoje otwiera nowy sklep firmowy Jack Wolfskin zlokalizowany w Silesia City Center. Na powierzchni ponad 70 m² wystawiona będzie całkowicie zmodyfikowana kolekcja zimowa, w której zastosowano innowacyjne materiały i wzornictwo.
Sklep zaoferuje wymagającym fanom aktywności outdoorowych wszystko, czego potrzebują, by ochronić się przed chłodem i wilgocią.
Na tegoroczny sezon zimowy firma Jack Wolfskin znowu przygotowała optymalne połączenia ochrony przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi, izolacji cieplnej i komfortu noszenia. Nowe funkcjonalne i niezawodne produkty z wypełnieniem puchowym oraz produkty polarowe gwarantują dzięki swojej miękkości i właściwościom ocieplającym, że użytkownik może „na zewnątrz poczuć się jak w domu”.
Absolutną nowością w asortymencie firmy Jack Wolfskin są kurtki z wypełnieniem FIBERCLOUD łączącym zalety izolacji cieplnej, jaką zapewnia puch, z odpornością włókien sztucznych. Czy to śnieg z deszczem, czy mróz, z tymi zaawansowanymi technicznie materiałami zima już nie straszna.
Także pod względem komfortu noszenia oraz wzornictwa firma Jack Wolfskin stawia na nowe akcenty. Nowy jersey NANUK 200 BIPOLAR łączy funkcjonalność polaru z klasycznym wyglądem wełnianego swetra i jest tym samym idealnym materiałem na ubrania przeznaczone do noszenia zarówno w domu, jak i na zewnątrz.
Ja osobiście na zewnątrz czuję się już jak w domu i jestem zdeklarowanym entuzjastą outdooru – stwierdza Bartłomiej Conrad, kierownik sklepu Jack Wolfskin w Katowicach. – Tym bardziej cieszy mnie fakt, że teraz mogę oferować wysokogatunkowe artykuły outdoorowe i stale mieć w asortymencie nowości produktowe. Podobne odczucia ma mój zespół – wszyscy już teraz bardzo się cieszymy z tego, że wkrótce będziemy mogli udzielać naszym klientom wyczerpujących porad odnośnie produktów outdoorowych oraz optymalnej odzieży zimowej. Dodatkowo w pierwszych tygodniach przygotowaliśmy dla naszych klientów konkurs z nagrodami i świetne oferty.
Nowy sklep czynny będzie od poniedziałku do czwartku oraz w soboty i niedziele w godz. 10.00-21.00 oraz w piątki w godz. 10.00-22.00.
Źródło: Jack Wolfskin
KOMENTARZE
Hip Hip Hura Dla wszystkich zadeklarowanych entuzjastów outdooru. Hip Hip Hura Dla wszystkich zadeklarowanych entuzjastów outdooru:)
Polecam J W
Marcin sam sobie napisałeś. Marcin sam sobie napisałeś ten komentarz?
kolejny sukces…. az miło czytac.
Jak widać bilans wychodzi na. Jak widać bilans wychodzi na zero, nowy sklep JW kosztem Horyzontu na Targówku 🙁
Widzę nowy trend, mini sklepy. Widzę nowy trend, mini sklepy outdoorowe:))), jeszcze trochę i FAM będzie sprzedawał w lokalach wielkości kiosku RUCHU:) oby tak dalej i życzę powodzenia z mikropseudoprofesionaloutdoorequipment.
Jacy klienci takie wielkości sklepów…. Kupujcie więcej produktów JW, firma FAM zarobi więcej kasy i otworzy Wam większe sklepy, podniesie pensje swoim pracownikom, którzy będą kupować więcej w innych firmach i one też więcej zarobią kasy itd…
To takie błędne koło.
Głowa do góry i na zakupy:)) zima idzie czas kupić ciepłą kurtkę czapkę i rękawiczki, a nie łazić w tym samym od 5 lat.
Jak ten kraj ma się rozwijać jak nosimy te same rzeczy po kilka sezonów i udajemy że wszystko jest ok bo przecież były drogie i jeszcze są dobre.
Albo kupujemy w biedronkach i udajemy że przecież to Polska firma która świetnie prosperuje i rozwija gospodarkę a jej pracownicy to pewnie zarabiają dzięki temu krocie.
Chciałbym aby te „Polskie” super firmy płaciły tyle samo swoim pracownikom w Polsce co np we Francji, Niemczech, Anglii.
Zachęcam się zastanowić gdzie i komu dajecie swoją kasę.
Pozdrawiam.
A może zacząć od podniesienia. A może zacząć od podniesienia pensji pracownikom FAMuuuu i wtedy wszystko się ruszy:))
A czym się różni szałowa. A czym się różni szałowa odzierz JW ( w większości kolekcja stara jak świat)produkowana przeważnie w ChRL od „nie szałowej odzieży innej marki” 🙂 też produkowanej w ChRL??? pomyślmy….. ceną? bo materiały i fabryki zazwyczj te same? A MOŻE LOGO?…zostawiam do własnego rachunku sumienia.
Alpinus górą!!!!!!
głowa do góry następny sklep. głowa do góry następny sklep będzie miał 35m2
Widzę nowy trend mikro sklepy. Widzę nowy trend mikro sklepy outdoor :0 (70m2) fiufiu