Agencja SnowPR wygrała przetarg na obsługę w zakresie public relations firmy Under Armour. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii oraz przeprowadzenie działań komunikacyjnych marki w Polsce.
Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia. Projekt realizować będą Jacek Będkowski oraz Katarzyna Frączkowska.
Under Armour
Twórcą marki Under Armour jest Kevin Plank, były zawodowy gracz futbolu amerykańskiego. Założona w 1996 roku firma jest obecnie drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskiej giełdzie oraz „najgorętszą” marką w sporcie.
Under Armour posiada własne laboratoria badawcze, które pracują nad rozwojem najbardziej zaawansowanych materiałów i technologii, które mają pomóc osiągnąć jeden cel – uczynić sportowców lepszymi.
Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu. www.ua-polska.pl
SnowPR
Agencja koncentruje swoje działania na wszelkich płaszczyznach związanych z aktywnym stylem życia i sportami outdoorowymi. SnowPR świadczy usługi w zakresie organizacji wydarzeń sportowych, relacji z mediami, PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, E-PR, a także grafiki i projektowania stron www.
Zespół agencji zrealizował także wiele autorskich projektów takich jak Mistrzostwa Polski we Freeskiingu (Polish Freeskiing Open), czy Fiat Big Air. www.snowpr.pl.
Źródło: Snow PR
KOMENTARZE
Długo się nie zajmowali tym. Długo się nie zajmowali tym tematem…