Nao marki Petzl uhonorowana nagrodą Best of What’s New magazynu Popular Science

Marka Petzl otrzymała nagrodę Best of What’s New od amerykańskiego magazynu Popular Science za czołówkę Nao. To już 25 edycja nagrody, przyznawanej za najciekawsze innowacje w danym roku.

Nagrody przyznawane są w dwunastu kategoriach. Marka Petzl została uhonorowana w ramach kategorii Recreation. Wśród nagrodzonych firm z branży outdoor znalazła się także marka Sierra Design i jej hydrofobowy puch – DriDown. W ubiegłym roku natomiast nagrodzony został karabinek Magnetron marki Black Diamond.

Technologia stosowana w Nao marki Petzl jest zdaniem jurorów znaczącym krokiem w kierunku rozwoju czołówek, umożliwiających ich używanie bez angażowania rąk.

Nao wyposażona jest w technologię REACTIVE LIGHTING, która dzięki czujnikowi światła automatycznie i błyskawicznie dostosowuje światło dwóch mocnych diod do potrzeb użytkownika. Umożliwia to nie tylko zmniejszenie koniecznej manipulacji czołówki przez użytkownika, ale także wydłuża czas świecenia, optymalizując i oszczędzając zużycie energii. 

Przez 25 lat magazyn Popular Science honorował innowacje, które nas zaskakują i zadziwiają, które mają pozytywny wpływ na nasz dzisiejszy świat oraz są wyzwaniem dla naszej perspektywy na to co jest możliwe w przyszłości – mówi Jacob Ward, redaktor naczelny Popular Science. – Nagroda Best of What’s New jest najwyższym wyróżnieniem, a każdy ze 100 zwycięzców, wyłonionych spośród tysięcy zgłoszeń, jest rewolucyjny w swojej dziedzinie – dodaje. 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=FZb3k_x067w]

To dla nas zaszczyt, że Nao została uznana przez ekspertów z Popular Science za jedną z najlepszych innowacji w roku – mówi John Evans, Marketing Director w Petzl America. – Nao oznacza wprowadzenie technologii REACTIVE LIGHTING we wszystkich rodzajach aktywności oraz w codziennym użytku – podkreśla.

Każdego roku redaktorzy Popular Science dokonują przeglądu tysięcy produktów w poszukiwaniu 100 najlepszych innowacji technologicznych roku, oraz przełomowych produktów, które stanowią znaczący postęp w swoich dziedzinach. Best of What’s New przyznawane są w 12 kategoriach: Aerospace, Automotive, Engineering, Entertainment, Gadgets, Green, Hardware, Health, Home, Recreation, Security oraz Software. 

Zwycięzcy – najciekawsze nowości danego roku – zostają włączeni do grudniowego wydania magazynu Popular Science, najbardziej poczytnego numeru roku od czasu debiutu nagrody w 1987 roku.

Magazyn Popular Science został założony w 1972 roku, obecnie jest liderem na rynku amerykańskich magazynów o tematyce naukowej i nowych technologii. Wychodzi w nakładzie 1,3 mln i trafia do 6,8 milionów czytelników każdego miesiąca. 

Źródło: Popular Science, snewsnet.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0