Marka Petzl otrzymała nagrodę Best of What’s New od amerykańskiego magazynu Popular Science za czołówkę Nao. To już 25 edycja nagrody, przyznawanej za najciekawsze innowacje w danym roku.
Nagrody przyznawane są w dwunastu kategoriach. Marka Petzl została uhonorowana w ramach kategorii Recreation. Wśród nagrodzonych firm z branży outdoor znalazła się także marka Sierra Design i jej hydrofobowy puch – DriDown. W ubiegłym roku natomiast nagrodzony został karabinek Magnetron marki Black Diamond.
Technologia stosowana w Nao marki Petzl jest zdaniem jurorów znaczącym krokiem w kierunku rozwoju czołówek, umożliwiających ich używanie bez angażowania rąk.
Nao wyposażona jest w technologię REACTIVE LIGHTING, która dzięki czujnikowi światła automatycznie i błyskawicznie dostosowuje światło dwóch mocnych diod do potrzeb użytkownika. Umożliwia to nie tylko zmniejszenie koniecznej manipulacji czołówki przez użytkownika, ale także wydłuża czas świecenia, optymalizując i oszczędzając zużycie energii.
Przez 25 lat magazyn Popular Science honorował innowacje, które nas zaskakują i zadziwiają, które mają pozytywny wpływ na nasz dzisiejszy świat oraz są wyzwaniem dla naszej perspektywy na to co jest możliwe w przyszłości – mówi Jacob Ward, redaktor naczelny Popular Science. – Nagroda Best of What’s New jest najwyższym wyróżnieniem, a każdy ze 100 zwycięzców, wyłonionych spośród tysięcy zgłoszeń, jest rewolucyjny w swojej dziedzinie – dodaje.
[video:http://www.youtube.com/watch?v=FZb3k_x067w]To dla nas zaszczyt, że Nao została uznana przez ekspertów z Popular Science za jedną z najlepszych innowacji w roku – mówi John Evans, Marketing Director w Petzl America. – Nao oznacza wprowadzenie technologii REACTIVE LIGHTING we wszystkich rodzajach aktywności oraz w codziennym użytku – podkreśla.
Każdego roku redaktorzy Popular Science dokonują przeglądu tysięcy produktów w poszukiwaniu 100 najlepszych innowacji technologicznych roku, oraz przełomowych produktów, które stanowią znaczący postęp w swoich dziedzinach. Best of What’s New przyznawane są w 12 kategoriach: Aerospace, Automotive, Engineering, Entertainment, Gadgets, Green, Hardware, Health, Home, Recreation, Security oraz Software.
Zwycięzcy – najciekawsze nowości danego roku – zostają włączeni do grudniowego wydania magazynu Popular Science, najbardziej poczytnego numeru roku od czasu debiutu nagrody w 1987 roku.
Magazyn Popular Science został założony w 1972 roku, obecnie jest liderem na rynku amerykańskich magazynów o tematyce naukowej i nowych technologii. Wychodzi w nakładzie 1,3 mln i trafia do 6,8 milionów czytelników każdego miesiąca.
Źródło: Popular Science, snewsnet.com
KOMENTARZE