ISPO Academy jest nową platformą targów ISPO MUNICH stworzoną dla branżowych odwiedzających. Pod takim szyldem i w tym miejscu organizator ISPO MUNICH chce podczas najbliższej edycji targów skupić eventy szkoleniowe i informacyjne dla przedstawicieli handlu detalicznego.
ISPO Academy ma być w założeniu platformą prezentacji innowacyjnych idei, nowych perspektyw i pochodzącej z różnych obszarów wiedzy, powiązanej z prowadzeniem działalności handlowej w branży sportowej.
Celem ISPO Academy jest wsparcie firm i osób działających w branży sportowej w prowadzeniu efektywnego biznesu w warunkach narastającej konkurencji zarówno na rynkach lokalnych jak i rynku międzynarodowym.
Spektrum zagadnień poruszanych podczas imprez organizowanych pod hasłem ISPO Academy jest bardzo szerokie i obejmuje swoim zakresem od tematów związanych z e-commerce przez sprzedaż krzyżową i nowe trendy, aż po tematykę związaną z designem produktów sportowych.
8 grudnia 2012 roku ISPO Academy miała swoją polską edycję podczas 10. Krakowskiego Festiwalu Górskiego. Relacja z wydarzenia znajduje się w najnowszym Magazynie 4outdoor.
W ramach ISPO Academy na najbliższych targach ISPO odbywać się będą seminaria, warsztaty oraz wycieczki szkoleniowe po sklepach outdoorowych i sportowych w Monachium.
ISPO Academy na targach ISPO 2013
ISPO Academy: lokalizacja Wejście EAST, obszar wejściowy, stoisko EO 0.3
Seminaria ISPO Academy
-
- Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013) w pomieszczeniach C31 i C32 (nad halą C3).
- Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3.
- Koszty: 49 euro za jedno seminarium, w pakiecie książka „Modern Shops Strategies”.
- Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi .
Prelegenci ISPO Academy 2013:
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C31
Prelegent: Andrés de la Dehesa, Codesport
Jak zwiększyć sprzedaż, zapewniając efektywną wymianę informacji pomiędzy sklepami a markami.
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C32
Prelegent: KD Waltner, Backflip 180 Limited
The China design Team Challenge.
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C31
Prelegent: Nora Kühner, IDEAS Active Sports Design Network
Sport między kulturą miejską a K2.
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C32
Prelegent: Mayouri Sengchanh, Exalis GmbH
Wiodące trendy w sezonie jesień-zima 2014/2015.
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C31
Prelegent: Max Heiderscheid, Pascher+Heinz GmbH
Facebook: Szansa dla sklepów sportowych. Cel sam w sobie czy lojalność konsumentów?
- Poniedziałek, 04 .02 .2013, 16:00–17:30, sala konferencyjna C31
Prelegent: Patrick Schmidt, LIGANOVA
Point of Sale w dobie digitalizacji – doświadczenia marek.
- Wtorek, 05 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C32
Prelegent: Mark Held, Outdoor in partnership with EOG
Przegląd Europejskiego Rynku Outdoorowego.
- Wtorek, 05 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C32
Prelegent: Steffen Meiler, Toray International Europe GmbH
Styl przyszłości: symbioza designu XXI w., funkcji high-tech i jakości. Wymiana poglądów na temat rozwoju zmieniającego się rynku.
- Wtorek, 05 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C31
Prelegent: Prof. Dr Christian Zich, ppmt Marketingberatung
Zadowoleni klienci przynoszą większe zyski. Doświadczenia kupujących jako istotny komponent w strategii dot. pozycjonowania sklepu.
- Wtorek, 05 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C32
Prelegent: Chris Lines, Outdoor in partnership with EOG
Prowadzenie małego biznesu z wykorzystaniem social mediów – praktyczne warsztaty dla sklepów outdoorowych.
- Wtorek, 05 .02 .2013, 16:00–17:30, sala konferencyjna C31
Prelegenci: Dr Schäfer, legal adviser Ralph Ch. Hübner, business adminis- tration graduate Stefen Hövel, business administration graduate
Przykłady sklepów stacjonarnych i internetowych – narzędzia wsparcia sklepów sportowych.
Wykłady odbywać się będą w językach niemieckim lub angielskim . Wszystkie wykłady w języku niemieckim będą tłumaczone na angielski. Więcej informacji o prelegantach znajduje się TUTAJ.
Retail tour – wycieczka po sklepach sportowych w Monachium:
-
- Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013).
- Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3.
- Zbiórka: Stoisko ISPO Academy przy wejściu EAST, nr EO 0.3.
- Koszty: 25 euro (włącznie z shuttle busem dowożącym na miejsce).
- Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi.
Sklep Globetrotter w Monachium
Do wyboru są cztery różne trasy:
Trasa nr 1 – poniedziałek 4.02.2013
Godziny: 9:30 – 13:30
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Globetrotter
- Bogner Store
- Patagonia
Trasa nr 2 – poniedziałek 4.02.2013
Godziny: 13:00 – 17:00
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Columbia
- Globetrotter
- Ertl/Renz
Trasa nr 3 – wtorek 5.02.2013
Godziny: 9:30 – 13:30
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Patagonia
- Maloja Shop
- Bogner
Trasa nr 4 – wtorek 5.02.2013
Godziny: 13:00 – 17:00
Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3
Odwiedzane sklepy:
- Ertl/Renz
- Maloja Shop
- Globetrotter
KOMENTARZE