ISPO Academy na targach ISPO MUNICH 2013

ISPO Academy jest nową platformą targów ISPO MUNICH stworzoną dla branżowych odwiedzających. Pod takim szyldem i w tym miejscu organizator ISPO MUNICH chce podczas najbliższej edycji targów skupić eventy szkoleniowe i informacyjne dla przedstawicieli handlu detalicznego.

ISPO Academy ma być w założeniu platformą prezentacji innowacyjnych idei, nowych perspektyw i pochodzącej z różnych obszarów wiedzy, powiązanej z prowadzeniem działalności handlowej w branży sportowej.

Celem ISPO Academy jest wsparcie firm i osób działających w branży sportowej w prowadzeniu efektywnego biznesu w warunkach narastającej konkurencji zarówno na rynkach lokalnych jak i rynku międzynarodowym.

Spektrum zagadnień poruszanych podczas imprez organizowanych pod hasłem ISPO Academy jest bardzo szerokie i obejmuje swoim zakresem od tematów związanych z e-commerce przez sprzedaż krzyżową i nowe trendy, aż po tematykę związaną z designem produktów sportowych.

8 grudnia 2012 roku ISPO Academy miała swoją polską edycję podczas 10. Krakowskiego Festiwalu Górskiego. Relacja z wydarzenia znajduje się w najnowszym Magazynie 4outdoor.

W ramach ISPO Academy na najbliższych targach ISPO odbywać się będą seminaria, warsztaty oraz wycieczki szkoleniowe po sklepach outdoorowych i sportowych w Monachium.

ISPO Academy na targach ISPO 2013ISPO Academy na targach ISPO 2013

ISPO Academy: lokalizacja Wejście EAST, obszar wejściowy, stoisko EO 0.3

Seminaria ISPO Academy

    • Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013) w pomieszczeniach C31 i C32 (nad halą C3).
    • Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3.
    • Koszty: 49 euro za jedno seminarium, w pakiecie książka „Modern Shops Strategies”.
    • Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi .

Prelegenci ISPO Academy 2013: 

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C31

Prelegent: Andrés de la Dehesa, Codesport 

Jak zwiększyć sprzedaż, zapewniając efektywną wymianę informacji pomiędzy sklepami a markami.

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C32 

Prelegent: KD Waltner, Backflip 180 Limited

The China design Team Challenge.

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C31

Prelegent: Nora Kühner, IDEAS Active Sports Design Network

Sport między kulturą miejską a K2.

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C32

Prelegent: Mayouri Sengchanh, Exalis GmbH

Wiodące trendy w sezonie jesień-zima 2014/2015.

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C31

Prelegent: Max Heiderscheid, Pascher+Heinz GmbH

Facebook: Szansa dla sklepów sportowych. Cel sam w sobie czy lojalność konsumentów?

  • Poniedziałek, 04 .02 .2013, 16:00–17:30, sala konferencyjna C31

Prelegent: Patrick Schmidt, LIGANOVA

Point of Sale w dobie digitalizacji – doświadczenia marek.

  • Wtorek, 05 .02 .2013, 10:00–11:30, sala konferencyjna C32

Prelegent: Mark Held, Outdoor in partnership with EOG

Przegląd Europejskiego Rynku Outdoorowego.

  • Wtorek, 05 .02 .2013, 12:00–13:30, sala konferencyjna C32

Prelegent: Steffen Meiler, Toray International Europe GmbH

Styl przyszłości: symbioza designu XXI w., funkcji high-tech i jakości. Wymiana poglądów na temat rozwoju zmieniającego się rynku.

  • Wtorek, 05 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C31

Prelegent: Prof. Dr Christian Zich, ppmt Marketingberatung

Zadowoleni klienci przynoszą większe zyski. Doświadczenia kupujących jako istotny komponent w strategii dot. pozycjonowania sklepu.

  • Wtorek, 05 .02 .2013, 14:00–15:30, sala konferencyjna C32

Prelegent: Chris Lines, Outdoor in partnership with EOG

Prowadzenie małego biznesu z wykorzystaniem social mediów – praktyczne warsztaty dla sklepów outdoorowych.

  • Wtorek, 05 .02 .2013, 16:00–17:30, sala konferencyjna C31

Prelegenci: Dr Schäfer, legal adviser Ralph Ch. Hübner, business adminis- tration graduate Stefen Hövel, business administration graduate

Przykłady sklepów stacjonarnych i internetowych – narzędzia wsparcia sklepów sportowych.

Wykłady odbywać się będą w językach niemieckim lub angielskim . Wszystkie wykłady w języku niemieckim będą tłumaczone na angielski. Więcej informacji o prelegantach znajduje się TUTAJ.

Retail tour – wycieczka po sklepach sportowych w Monachium:

  •  
    • Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013).
    • Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3.
    • Zbiórka: Stoisko ISPO Academy przy wejściu EAST, nr EO 0.3.
    • Koszty: 25 euro (włącznie z shuttle busem dowożącym na miejsce).
    • Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi.

Sklep Globetrotter w MonachiumSklep Globetrotter w Monachium

Do wyboru są cztery różne trasy: 

Trasa nr 1 – poniedziałek 4.02.2013

Godziny: 9:30 – 13:30

Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3

Odwiedzane sklepy:

  • Globetrotter
  • Bogner Store
  • Patagonia

Trasa nr 2 – poniedziałek 4.02.2013

Godziny: 13:00 – 17:00

Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3

Odwiedzane sklepy:

  • Columbia
  • Globetrotter
  • Ertl/Renz

Trasa nr 3 – wtorek 5.02.2013

Godziny: 9:30 – 13:30

Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3

Odwiedzane sklepy:

  • Patagonia
  • Maloja Shop
  • Bogner

Trasa nr 4 – wtorek 5.02.2013

Godziny: 13:00 – 17:00

Zbiórka: stoisko ISPO Academy, EO 0.3

Odwiedzane sklepy:

  • Ertl/Renz
  • Maloja Shop
  • Globetrotter 
Więcej informacji o Retail tour znajduje się TUTAJ.
Źródło: ISPO MUNICH

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0