HomeNowości z rynku

Konkurs marki Yeti – do wygrania kurtka Wave

Na facebookowym profilu marki Yeti trwa konkurs pod hasłem „Sprawdź czy jesteś na fali”. Konkurs trwa do piątku, 5 kwietnia, do godz. 23:59. 

Wraz z zakończeniem konkursu zostanie sporządzony print screen, na którego podstawie zostanie rozstrzygnięty konkurs, zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie IV regulaminu, który znajduje się na stronie: www.yeti.com.pl.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić Yeti na Facebooku

2. Polubić zdjęcie promujące konkurs.

3. Wstawić komentarz, który polubi jak najwięcej osób, pod zdjęciem promującym konkurs na naszej stronie.

4. Udostępnić zdjęcie promujące konkurs.

Osoba, która zdobędzie największą ilość polubień przy swoim komentarzu, wygrywa kurtkę Wave.

Yeti, damska kurtka WaveYeti, damska kurtka Wave

WAVE to kurtka doskonale dopasowana do sylwetki o konstrukcji wspierającej każdy rodzaj ruchu i aktywności fizycznej. Model ten świetnie sprawdzi się także w warunkach miejskich.

Dostępne kolory w wersji damskiej: fiolet, czarny, groszkowy, w wersji męskiej: turkus, czarny, brąz.

Celem projektantów WAVE było stworzenie lekkiej, ciepłej kurtki z wygodnym kapturem, która będzie nie tylko funkcjonalna, ale także atrakcyjna wizualnie.

Do jej produkcji użyto niezwykle lekkiego i wytrzymałego materiału Mitsubishi z pokryciem DWR lub materiału Sofileta Kiss. Materiał wewnętrzny wykorzystuje antybakteryjną srebrną.

Wypełnienie kurtki stanowi najlepszej jakości polski puch o sprężystości 860 cui. Wszystko po to by kurtka był jeszcze cieplejsza lecz przy tym lżejsza.

Cała kurtka, w rozmiarze M męskim waży jedyne 385g lub 425g (w zależności od materału Mitsubishi/Sofileta). Kaptur posiada wyjątkowy system ściągania, który pozwala na dopasowanie go do kształtu głowy. Nie ogranicza widoczności przy jednoczesnym zachowaniu możliwości założenia kasku. Ponadto jego konstrukcja umożliwia zrolowanie go w wysoki, ciepły i ściągany kołnierz, który z powodzeniem zastąpi nam szalik czy chustę tunelową.

Informacja prasowa marki Yeti

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0