Mammut rośnie w siłę w Ameryce Północnej i Azji

Szwajcarska marka Mammut może pochwalić się dobrymi wynikami sprzedaży w Ameryce Północnej i w Azji. W Europie siła sprzedażowa firmy uległa osłabieniu.

Mammut Sports Group poinformował, że w 2012 roku firma miała wyższe przychody o 10.3 proc., osiągając 232.5 milionów franków szwajcarskich (około 243.8 dolarów).

Przedstawiciele firmy przyznali, że największe zyski wypracowano na rynkach azjatyckich, gdzie obecnie marka skupia się na ekspansji, przejęciu swojego południowokoreańskiego dystrybutora, budując przy tym także silną sprzedaż w Chinach.

Dobre wyniki osiągnięto także w Ameryce Północnej, gdzie Mammut skorzystał przede wszystkim na wzroście zainteresowania wśród klientów sprzętem lawinowym. 

Na tle powyższego Europa wypadła blado, co było spowodowane zawirowaniami ekonomicznymi i wciąż niestabilną sytuacją na rynku. W związku z tym, marka w najbliższej przyszłości będzie się starała zachować elastyczność, szybko reagując na nadchodzące spadki sprzedaży. 

Mammut, kampania "150 Years Mammut"Mammut, kampania “150 Years Mammut”

Przedstawiciele marki dodali także, że firma skorzystała ze wzrostu własnej sprzedaży bezpośredniej do klienta – Mammut otworzył w minionym roku 16 nowych sklepów na świecie, co w sumie daje mu obecnie 50 placówek. Firma skorzystała także w 2012 roku na promocji w ramach kampanii na 150 urodziny marki.

Źródło: snewsnet.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0