Piotr Święch objął stanowisko Country Sales Managera, oferującej zaawansowane technicznie produkty dla wspinaczy, sportowców wytrzymałościowych, miłośników gór i sportów zimowych, marki The North Face® w VF Distribution Polska.
Do jego głównych zadań będzie należała budowa strategii sprzedaży i marketingu marki The North Face®, które prowadzić mają do zdobycia zdecydowanej przewagi konkurencyjnej na polskim rynku outdoorowym.
Zanim dołączył do teamu The North Face®, Piotr Święch przez 9 lat pracował dla Nike Polska, gdzie ostatnio był odpowiedzialny za przygotowanie strategii i rozwój sprzedaży w grupie klientów kluczowych Nike w Polsce.
Mam nadzieję, że doświadczenie zdobyte do tej pory w branży sportowej i przy współpracy z największymi sieciami detalicznymi w Polsce pomoże zbudować odpowiednią strategię dystrybucji i wzmocnić pozycję marki, nie tylko wśród bardzo ważnej dla nas grupy miłośników gór i sportów zimowych, ale też u szerokiej rzeszy coraz bardziej aktywnych sportowo Polaków – zapowiada Święch.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, prywatnie jest zapalonym podróżnikiem, a swoje wyprawy zawsze łączy z aktywnym wypoczynkiem m.in.: trekkingiem i narciarstwem. Na co dzień jest też miłośnikiem biegania i jogi.
Więcej informacji o marce: www.thenorthface.com.
Informacja prasowa marki The North Face
KOMENTARZE
Pozer. Te studyjne zdjęcie ma sugerować himalaiste? 🙂
„Mam nadzieję, że doświadczenie zdobyte do tej pory w branży sportowej i przy współpracy z największymi sieciami detalicznymi”
Więc czas zacząć promować w swoim sklepie inne loga, zeby nie obudzić sie z ręka w nocniku. Pójdę po bułki do Biedronki a tam Evolution Triklimate 3 w 1 Special Edition Radom Style za 199,99 zł!
Jaki Pozer?. Jak możesz tak pisać!
Podobno w wakacje pływa na skuterze wodnym, gra w nogę w lidze Taksówkarzy i za młodu dwa razy był na strzelnicy w Wesołym Miasteczku!
Zeby zostac country managerem. Zeby zostac country managerem TNF czy innej masowej marki nie trzeba mieć zdobytej korony ziemi i ukonczonego iron mana
Dobra segmentacja i dla każdego bedzie coś miłego .
3/4 jak nie nie wiecej i tak nie płaci na czas a przyslowiona biedronka zapłaci
Nie trzeba. Fakt. Nie trzeba byc supermenem. Ale jedyna rzeczą która sie mozna pochwalić jest fakt, ze sie współpracowało z najwiekszymi sieciami, to trochę mało dla firmy outdoorowej. Może i Biedronka zapłaci na czas. Nie wiem. Ale na jakiej marzy? A jak zostaną tylko takie Biedronki, to jaka marże osiąga producent? 🙂
dobra zmiana. A ja myślę że zrobi porządek na swoim podwórku i skończy dotychczasowymi praktykami.
A na jakiej podstawie tak sądzisz?. Rozmawiales z nim juz? Bo ja rozmawiałem. Delikatnie mówiąc… powienien alej sprzedawać te swoje sportowe buty.
10 letnia strategia marki TNF – masowa produkcja z niższą jakośc. Wow, ale karierowicz w outdoor branży, więc hurem teraz wszyscy idziemy i kupujemy The North Face. Piotr Święch zgarnie kasę za wdrożenie nowej strategii zarządzania marką na rynku polski, dostanie od firmy dużo darmowych T-shirtów, Goratex kurtek i butów trekkingowych, aby robić profesjonalne wrażenie na przyszłych nabywcach, zorganizuje parę sponsorowanych imprezek w terenie górskim dla pasjonatów gór aby zachęcić ich do kupowania w przyszłości wyprodukowanych rzeczy w Chinach, za przysłowiowe grosze (80% -90% ceny to marża detaliczna), więc jak firma robi sale 50% to jeszcze na tym zarabia. Największe sale organizowane są w Londynie w okresie wiosennym, wszystkie firmy wyprzedają zaległe zapasy z poprzedniego roku, wiec lepiej nie śpieszyć się z zakupami.
W ostatnich kilku latach The North Face przeszedł na produkcję masową, kosztem niższej jakości produktów (np prawy but różni się rozmiarem od lewego).
Życzę udanych zakupów
Bzdury. Pominę bzdury o marży. Tak może piep… tylko ktoś, kto nie ma podstawowej wiedzy ekonomicznej.
Co do jakości – ponieważ w sklepach outdoorowych co najmniej w połowie przypadków mój wybór trafia na TNF, to o jakości wiem z własnych doświadczeń, nie z forum. Polecam kupować TNF z wyżej półki cenowej, a nie najtańsze produkty na miasto i oczekiwać jakości Summit Series.
Buty mają różne rozmiary. Pomylenie rozmiarów to nie błąd jakościowy, tylko logistyczny.