HomeRynek outdoor

Obroty w salonach INTERSPORT lepsze o 6,7 proc.

W czerwcu 2013 roku na działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów sportowych INTERSPORT, Spółka poprawiła obrót w salonach o 6,7 proc. w stosunku do analogicznego ubiegłego roku. Ze względu na odbywające się w Polsce Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 – ubiegły rok był wyjątkowy.

Spółka INTERSPORT Polska S.A. w czerwcu 2013 roku, na działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów sportowych INTERSPORT – wypracowała przychód w wysokości 17.124.000,00 zł, czyli o 6,7% więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku (było: 16.044.000,00 zł), nie wystąpił dodatkowy, jednorazowy przychód – w przeciwieństwie do czerwca 2012 roku, kiedy to Spółka osiągnęła dodatkowy obrót w wysokości 13.323.000,00 zł na wydzielonych 30 punktach sprzedaży zlokalizowanych na stadionach i strefach kibiców podczas turnieju EURO.

Salon Intersportu we Wrocławiu (fot. Intersport)Salon Intersportu we Wrocławiu (fot. Intersport)

W związku z powyższym w czerwcu 2013 roku całkowite przychody Spółki wyniosły 17.124.000 zł, zaś w analogicznym okresie ubiegłego roku były na poziomie 29.367.000,00 zł.

W II kwartale 2013 roku łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła 51.636.000,00 zł i jest o 10.087.000,00 zł niższa od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 61.723.000,00 zł razem z dodatkową sprzedażą podczas EURO).

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0