Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że według wstępnych szacunków w II kwartale 2013 roku Spółka osiągnęła z działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów sportowych INTERSPORT przychody netto ze sprzedaży w wysokości 51.636 tys. zł, co stanowi wzrost o 6,6% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 48.400 tys. zł – bez uwzględnienia jednorazowego przychodu o którym mowa poniżej).
Nie wystąpił dodatkowy, jednorazowy przychód – w przeciwieństwie do II kwartału 2012 roku, kiedy to Spółka osiągnęła dodatkowy obrót w wysokości 13.323 tys. zł ze sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012 (łącznie było: 61.723 tys. zł). W związku z powyższym, w II kwartale 2013 roku Spółka wypracowała o 10.087tys. zł mniejsze przychody ze sprzedaży w porównaniu do łącznych obrotów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
W II kwartale br. Spółka odnotowała stratę brutto w wysokości 1.448 tys. zł, podczas gdy w II kwartale 2012 roku Spółka wypracowała zysk brutto w wysokości 1.750 tys zł, głównie dzięki dodatkowej sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012.
Zarząd szacuje, że w I półroczu 2013 roku Spółka wypracuje zysk brutto na poziomie około 265 tys. zł, natomiast EBITDA będzie kształtowała się na poziomie około 5.010 tys. zł, czyli będzie niższa o 4.738 tys. zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (z uwzględnieniem jednorazowego przychodu EURO).
Szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2013 roku zostanie opublikowany w dniu 30 sierpnia 2013 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Źródło: INTERSPORT Polska
KOMENTARZE
INTERSPORT. Drodzy czytelnici ostrzegam przed tą firmą – NIE UWZGLĘDNIA RELAKMACJI
+ NIEMIŁA OBSŁUGA
Anonim. Drodzy czytelnicy, ostrzegam przed tym Anonimem – BIJE DZIECI + RZUCA ŚMIECI W PARKACH NARODOWYCH
Pracujesz dla konkurencji,. Pracujesz dla konkurencji, czy tak trollujesz z natury?
Reklamacje. Uwzględniają. Niestety się zdarzył ze dwa razy, ale załatwione ok.
Jeśli Twojej nie uznali, to najpierw uczciwie odpowiedz sobie na pytanie – dlaczego?
Inna sprawa – przecież pracownicy wysyłają reklamację do producenta.
To producent nie uwzględnił Twojej reklamacji.
🙂