HomeRynek outdoor

Nowa identyfikacja wizualna marki Jack Wolfskin

Na targach OutDoor w Friedrichshafen oraz wraz z kolekcją wiosna/lato 2014 firma Jack Wolfskin zaczyna sukcesywnie wprowadzać nową identyfikację wizualną. Wobec sukcesu marki w ostatnich dziesięcioleciach nie chodzi przy tym o stworzenie marki Jack Wolfskin na nowo, lecz o subtelne dostosowanie z myślą o przyszłości.

Celem jest wyostrzenie profilu marki oraz związana z tym świeższa prezencja. Po wprowadzeniu w roku 2012 księgi identyfikacji wizualnej (brand book) firma Jack Wolfskin uzupełnia teraz swą identyfikację wizualną o nowy wizerunek firmy oraz nową koncepcję kolekcji.

Nowe logo marki Jack Wolfskin z mottoNowe logo marki Jack Wolfskin z motto

Nowy wizerunek firmy wprowadzany będzie w dwóch etapach począwszy od sezonu jesień/zima 2013. Jako podstawę zaostrzonego profilu marki firma Jack Wolfskin opracowała nowy wygląd marki.

Zarówno wzornictwo, jak i stosowane elementy graficzne zostały całkowicie zmienione. Zmienione logo marki ujmuje świeższym, bardziej nowoczesnym i wyrazistym wzornictwem.

Prezentacja jest bardziej kompaktowa i spójna niż w przeszłości, przy czym motto firmy Jack Wolfskin „na zewnątrz jak w domu” często łączone jest z logo.

Wraz z kolekcją wiosna/lato 2014 ilość zmian dotyczących produktów osiągnie nieznany dotąd poziom. Kolekcja urzeka jeszcze większym niż kiedykolwiek zamiłowaniem do szczegółów, przekonującym doborem kolorów oraz nastawieniem na merchandising produktów.

Nowe logo na produktach, po prawej logo do zewnętrznej reklamy na froncie sklepu Jack WolfskinNowe logo na produktach, po prawej logo do zewnętrznej reklamy na froncie sklepu Jack Wolfskin

Wprowadzając zmienioną wizualizację, firma Jack Wolfskin pragnie nadać twarz zdefiniowanej na nowo tożsamości marki. Jednocześnie świeższa prezencja ma zapewnić uwagę i wzbudzić zainteresowanie marką i jej produktami.

Informacja prasowa marki Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0