Markus Baum jest od teraz dyrektorem pionu sprzedaży obuwia w firmie Jack Wolfskin. Zastąpi on Jochena Rolle, który przez ostatnie 11 lat był odpowiedzialny za ten pion działalności i który odszedł z firmy Jack Wolfskin z przyczyn osobistych.
Markus Baum zatrudniony był ostatnio na stanowisku dyrektora ds. marki adidas na Europę Wschodnią. Na nowym stanowisku podlegać będzie Elke Stein, dyrektor działu marketingu firmy Jack Wolfskin.
Markus Baum (39) ukończył ekonomikę przedsiębiorstw na Uniwersytecie Kolońskim. Następnie przez cztery lata pracował dla Roland Berger Strategy Consultants w Monachium. Zajmował się tam przede wszystkim dobrami konsumpcyjnymi, handlem detalicznym, markami sportowymi i modowymi.
Od 2003 roku do chwili obecnej zatrudniony był w firmie adidas na różnych stanowiskach. Markus Baum odpowiedzialny był tam między innymi za pion Running na rynkach niemieckim, austriackim i szwajcarskim. Następnie objął stanowisko Marketing Director Performance Division na Europę Wschodnią. W ostatnim czasie Markus Baum piastował stanowisko dyrektora ds. marki adidas na Europę Wschodnią.
Elke Stein, dyrektor działu marketingu w firmie Jack Wolfskin twierdzi:
Markus jest absolutnie najlepszym kandydatem na stanowisko dyrektora pionu sprzedaży obuwia. Będzie nową twarzą naszej kolekcji obuwia i będzie wspierać nas w efektywnym tworzeniu naszego łańcucha dostaw. Odpowiedzialność za zakres produktu oraz technologii i współpraca z naszymi dostawcami są w najlepszych rękach.
Asortyment firmy Jack Wolfskin podzielony jest na trzy grupy produktów: odzieŜ, obuwie i akcesoria. W grupie „obuwie” sprzedaje się około 1,5 miliona par butów rocznie.
Za swoją pracę w ciągu minionych 11 lat Jochen Rolle zasłużył sobie na podziękowanie ze strony całego przedsiębiorstwa. Uczynił z grupy asortymentowej „obuwie” istotny składnik naszego przedsiębiorstwa – stwierdziła Elke Stein.
Informacja prasowa marki Jack Wolfskin
KOMENTARZE
!!!. A kogo to obchodzi ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!