2 grudnia 2013 Dniem Darmowej Dostawy

Znana jest już data tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy organizowanego przez serwis eKomercyjnie.pl. Akcja odbędzie się 2 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów online bez ponoszenia kosztów przesyłki. Zapisy sklepów, które chcą wziąć udział w akcji, ruszyły dzisiaj.

Czwarta edycja Dnia Darmowej Dostawy odbędzie się w poniedziałek 2 grudnia 2013. Tego dnia w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki.

Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl znajdą się te sklepy, które biorą udział w akcji. Organizator dokładnie weryfikuje zgłaszające się firmy, a te, które się zakwalifikują zobowiązane są do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy. Zapisy rozpoczęły się 18 października i potrwają do 30 listopada br.

Dzień Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych i ma na celu popularyzację zakupów internetowych w Polsce.

Dzień Darmowej Dostawy 2012 w liczbach

W zeszłorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy wzięło udział 1828 sklepów. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów, którzy od momentu uruchomienia strony, tj. 1 listopada do 31 grudnia, wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów. Świadczy to o tym, iż już na długo przed akcją monitorowali dostępne oferty, a po jej zakończeniu kontynuowali zakupy wśród konkretnych sklepów biorących udział w wydarzeniu. 

W samym dniu akcji, tj. 3 grudnia 2012, serwis eKomercyjnie.pl przekierował do sklepów internetowych ponad 2 mln potencjalnych klientów. Tyle właśnie kliknięć zostało wygenerowanych ze strony www.dziendarmowejdostawy.pl w ciągu 24 godzin. W ubiegłorocznym Dniu Darmowej Dostawy na stronę weszło prawie 100 tys. unikalnych użytkowników, spędzając na niej aż 9 minut i 9 sekund.

Największą popularnością wśród klientów w zeszłym roku cieszyły następujące kategorie: Dla dzieci; Odzież, dodatki; Uroda; Dom i ogród; Książki i komiksy; Apteka; AGD i RTV.

Do akcji Dzień Darmowej Dostawy dołączają już pierwsi partnerzy spośród firm działających na rynku e-commerce. Organizator akcji – serwis eKomercyjnie.pl zaprasza wszystkich zainteresowanych do kontaktu.

***

eKomercyjnie.pl – największy serwis internetowy dla osób związanych z branżą e-commerce. Misją eKomercyjnie.pl jest promocja dobrych praktyk i profesjonalnego podejścia do sprzedaży w sieci. Portal publikuje kompleksowe poradniki dotyczące zakładania i rozwijania e-sklepów, oferuje publicystykę autorstwa osób związanych z rynkiem handlu elektronicznego oraz wywiady
z właścicielami sklepów internetowych i przedstawicielami branży. Informuje także o najciekawszych zagranicznych projektach e-commerce i newsach z branży. Dodatkowo redakcja oferuje poradniki dla właścicieli sklepów w formie e-booków, jest także wydawcą książki pt. Sklep internetowy od A do Z.

Krzysztof Bartnik – prezes eKomercyjnie sp. z o.o., specjalista w zakresie e-commerce, pomysłodawca i organizator akcji Dzień Darmowej Dostawy w Polsce.

Informacja prasowa eKomerycjnie.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0