Nowe logo i nowe produkty u MacTronic

Od lutego 2014 roku markę i produkty Mactronic reprezentuje nowe logo. Modernizacja wizerunku to wynik zmian, jakie zaszły w firmie w ciągu kilku ostatnich lat.

Nowe logo odzwierciedla dynamiczną naturę użytkowników produktów Mactronic, jest symbolem „wyzwania”, które podejmują użytkownicy latarek, decydując się na specyficzną pracę oraz sportową i hobbystyczną aktywność. 

W parze z modyfikacją logotypu, polski producent wprowadził więcej nowości. M-Force to nowa seria latarek Mactronic stworzona dla outdooru, np. survivalu, paintballu i ASG. W jej skład wchodzą latarki taktyczne, modele do montażu na broń i czołówki, o wysokiej odporności i pełnym zakresie mocy światła.

Pierwszą latarką czołową z nowej serii jest M-Force MX-T110-HL – kompaktowa, lekka, odporna na uszkodzenia i zalanie czołówka, świecąca mocnym, stabilnym światłem.

MacTronic, czołówka M-Force MX-T110-HLMacTronic, czołówka M-Force MX-T110-HL

W Mactronic M-Force MX-T110-HL zastosowano obudowę ze wzmocnionego aluminium. Czołówka jest również wodoodporna – spełnia wymagania normy IPX7, co oznacza, że z powodzeniem zniesie zanurzenie w wodzie o głębności 1 m.

Zapewnia silne, jednorodne światło o jasności 100 lumenów i ma do dyspozycji cztery tryby pracy – 100%, 55%, 20% oraz sygnalizację awaryjną.

Ciekawym rozwiązaniem jest również funkcja Lock-out, zabezpieczająca sprzęt przed przypadkowym włączeniem. Cenę latarki ustalono na około 120 zł.

Więcej informacji o M-Force MX-T110-HL znajduje się na stronie outdoormagazyn.pl.

Informacja prasowa marki MacTronic

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0