Od lutego 2014 roku markę i produkty Mactronic reprezentuje nowe logo. Modernizacja wizerunku to wynik zmian, jakie zaszły w firmie w ciągu kilku ostatnich lat.
Nowe logo odzwierciedla dynamiczną naturę użytkowników produktów Mactronic, jest symbolem „wyzwania”, które podejmują użytkownicy latarek, decydując się na specyficzną pracę oraz sportową i hobbystyczną aktywność.
W parze z modyfikacją logotypu, polski producent wprowadził więcej nowości. M-Force to nowa seria latarek Mactronic stworzona dla outdooru, np. survivalu, paintballu i ASG. W jej skład wchodzą latarki taktyczne, modele do montażu na broń i czołówki, o wysokiej odporności i pełnym zakresie mocy światła.
Pierwszą latarką czołową z nowej serii jest M-Force MX-T110-HL – kompaktowa, lekka, odporna na uszkodzenia i zalanie czołówka, świecąca mocnym, stabilnym światłem.
MacTronic, czołówka M-Force MX-T110-HL
W Mactronic M-Force MX-T110-HL zastosowano obudowę ze wzmocnionego aluminium. Czołówka jest również wodoodporna – spełnia wymagania normy IPX7, co oznacza, że z powodzeniem zniesie zanurzenie w wodzie o głębności 1 m.
Zapewnia silne, jednorodne światło o jasności 100 lumenów i ma do dyspozycji cztery tryby pracy – 100%, 55%, 20% oraz sygnalizację awaryjną.
Ciekawym rozwiązaniem jest również funkcja Lock-out, zabezpieczająca sprzęt przed przypadkowym włączeniem. Cenę latarki ustalono na około 120 zł.
Więcej informacji o M-Force MX-T110-HL znajduje się na stronie outdoormagazyn.pl.
Informacja prasowa marki MacTronic
KOMENTARZE