Raven Outdoor, firma handlowa z Krakowa działająca na rynku od 2005 roku, wyłączny przedstawiciel na Polskę renomowanych marek outdoorowych (Marmot, Patagonia, AKU, Smartwool, Rockland, Optimus) poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta i Sprzedaży.
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa Klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- sprzedaż produktów do klientów hurtowych
- przygotowywanie ofert, cenników, formularzy zamówieniowych i zestawień sprzedaży.
- rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
- kontakt z dostawcami
- organizacja transportu międzynarodowego i krajowego
Oczekiwania:
- komunikatywność oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem
- umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność, dokładność i inicjatywa w działaniu
- umiejętność, dokładność i inicjatywa w działaniu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży lub dziale obsługi klienta
- mile widziana znajomość branży i tematyki outdoorowej
Pracownikom oferujemy:
- ciekawą pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie prowadzonej przez ludzi z pasją
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- wyjazdy zagraniczne, udział w międzynarodowych targach i spotkaniach sprzedażowych
- stabilne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem prowizyjnym
- przyjazną atmosferę pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres ewa@ravenoutdoor.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Raven Outdoor
KOMENTARZE