HomeNowości z rynku

8a.pl już od 10 lat na rynku outdoorowym

10 lat temu pierwsze zamówienia wpisywano do zeszytu w kratkę. Dzisiaj 8a.pl umożliwia swoim użytkownikom dostęp do sklepu przez urządzenia mobilne, porównywanie cen z tymi w sklepach stacjonarnych, a także dokonywanie zakupów on-line za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej. 

8a.pl obchodzi właśnie 10. urodziny i z  tej okazji przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną akcję promocyjną. Odbiorcy mogą skorzystać z rabatów do -40% na określone produkty oraz co trzy dni  odkrywać kolejne kawałki urodzinowego tortu, pod którym kryją się wyjątkowe promocje dedykowane poszczególnym markom (http://8a.pl/10urodzinyhttp://8a.pl/10lat).

Od początku istnienia 8a.pl dostarczyło miłośnikom outdooru ok. 700.000 produktów, 120 czołowych marek. Dziś na wirtualnych półkach sklepu mieści się już 5100 sprawdzonych produktów. Wszystko dzięki temu, że 8a.pl to nie tylko sklep, ale zespół pasjonatów, którzy rozumieją potrzeby odbiorców i wiedzą, co przydaje się podczas wspinaczki czy górskiej wędrówki.

Od 10 lat sklep skupia się na nieustannym poszerzaniu i udoskonalaniu oferty, odpowiadającej rosnącym potrzebom miłośników outdooru. 8a.pl za cel stawia sobie dostarczanie wyłącznie produktów sprawdzonych, bezpiecznych i komfortowych. Oferta ma być skierowana zarówno do wymagającego pasjonata gór, jak i weekendowego turysty.

Największym wyróżnieniem dla 8a.pl są jednak zbudowane przez lata: zaufanie i sympatia klientów. To z myślą o nich 8a.pl dołączyło do elitarnego grona Summit Series Specialist Dealers, gdzie na autoryzację mogą liczyć tylko sklepy ze specjalistyczną ofertą produktów dla osób czynnie uprawiających wspinaczkę. To także potwierdzenie kwalifikacji zespołu sprzedawców, który umożliwia fachowy dobór sprzętu ekspedycyjnego dla najbardziej wymagających użytkowników. 

Informacja prasowa 8a.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1