HomeImprezy outdoor

Za nami akcja „Bezpieczna zima”

Podczas tegorocznych ferii zimowych, w miesiącach styczniu, lutym i marcu, odbyła się ogólnopolska kampania „Bezpieczna zima” zorganizowana przez GOPR, podczas której na wybranych siedmiu najpopularniejszych lokalizacjach narciarskich, ratownicy promowali bezpieczeństwo zimą.

Akcja „Bezpieczna zima” promuje bezpieczne zachowania zimą w górach i na stokach narciarskich oraz jazdę w kaskach.

Na stokach zachęcaliśmy narciarzy i snowboardzistów do jazdy w kaskach oraz promowaliśmy bezpieczny wypoczynek podczas ferii zimowych, co GOPR wspierał poprzez pokazy akcji ratowniczych na stokach, naukę pierwszej pomocy, naukę i uświadamianie narciarzy i snowboardzistów czym grozi nieodpowiednie wyposażenie na stoku (brak kasków, nie wyregulowane wiązania, itd.) oraz nieodpowiednie zachowanie na stoku (zasady zachowania się na stoku, promowanie bezpieczeństwa, itd.). Wszystko to było nauczane poprzez dobrą zabawę i atmosferę. 

Pogoda i frekwencja uczestników akcji dopisały, atrakcje przygotowane dla dzieci i ich rodziców cieszyły się dużym zainteresowaniem, przede wszystkim konkursy, gdzie dzieci i rodzice podczas edukacji o bezpieczeństwie w górach zimą i na stoku mogli wygrać kask, gogle, maskotki, kubki termiczne oraz wiele innych upominków. 

Osoby odwiedzające nasze miasteczko, mogły zagrzać się ciepła czekoladą oraz herbatą serwowaną w strefach partnerów akcji, dodatkowo w namiotach PZU czekały pyszne gofry.

Wśród dodatkowych atrakcji były: slalom narciarski organizowany przez Tauron Polska Energia oraz PZU. Na akcji w strefach Tauron Polska Energia oraz PZU odbywały się także zabawy ruchowe i ćwiczenia, jako przypominanie o rozgrzewce przed wyjściem na stok, co ma sprzyjać zmniejszaniu kontuzji i urazów.

Na stoisku Mercedes-Benz odbywały się konkursy i zabawy związane z bezpieczeństwem w samochodzie. Mercedes-Benz dla najmłodszych przygotował odblaskowe kamizelki, aby były bardziej widoczne na stoku. Dodatkowo na Jaworzynie Krynickiej , każdy kierowca chętny do wypróbowania samochodów z napędem na cztery koła 4Matic, mógł skorzystać z jazdy testowej w towarzystwie instruktorów off-road’u.

Partner akcji Plus – operator sieci komórkowej, przygotował liczne konkursy związane z bezpieczeństwem w górach i wzywaniem pomocy. Plus od 12 lat udostępnia bezpłatny numer ratunkowy w górach 601-100-300, podczas tegorocznej edycji akcji szczególną uwagę w strefie Plusa poświęcono aplikacji Ratunek oraz nowo powstałej stronie internetowej 601100300.pl

Przy okazji eventu na stoku, naszym atrakcjom  towarzyszyła telewizja POLSAT NEWS, która ramówką oraz wejściami ze stoku relacjonowała wydarzenia na stoku.

Natomiast Partner akcji Salomon zadbał o narciarzy, wypożyczając bezpłatnie najnowsze modele nart. Każdy chętny mógł wypożyczyć narty na cały dzień lub weekend.

 Informacja Organiztora

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0