Przed nami targi OutDoor 2015

Od 15 do 18 lipca (środa-sobota) we Friedrichshafen odbędą się największe europejskie targi branży outdoorowej – OutDoor 2015. Na przestrzeni 12 hal 940 wystawców z 41 krajów zaprezentuje najnowsze produkty i innowacje, wyznaczając trendy na kolejny sezon. Zobaczymy także stoiska pięciu producentów z Polski. 

W tym roku targi OutDoor zaprezentowały nową stronę internetową i nową koncepcję wizualną wraz ze sloganem “Open for business”. Slogan ma podkreślać rolę targów w zbliżaniu do siebie wszystkich aktorów outdoorowej branży związanych z wystawą – odwiedzających, wystawców oraz dziennikarzy. 

Branża outdoorowa kontynuuje wzrost, wraz z nim zwiększa się zapotrzebowanie na solidne, niezawodne i atrakcyjne produkty dla ludzi, którzy coraz więcej spędzają czasu na świeżym powietrzu, uprawiając sporty, odpoczywający czy pracując – mówi Ludwig Meier, szef marketingu i reklamy Messe Friedrichshafen. – Targi OutDoor Friedrichshafen również otwierają drzwi dla nowych przedsięwzięć i możliwości. 

“MyOutDoor” – nowa aplikacja

Targi zainwestowały nie tylko w nową stronę i identyfikację wizualną, ale również w nową aplikację “MyOutDoor”, która ma ułatwić wystawowe życie. Usługa  wyposażona jest w inteligentne platformy, umożliwiające synchronizacje innych urządzeń. Po skonfigurowaniu konta osobistego, użytkownicy mogą zapisywać i edytować zakładki dla wystawców, produktów, imprez targowych oraz list kontaktowych. Więcej informacji na: http://www.outdoor-show.com/od-en/mymesse/.

Konferencje OutDoor

Dla wszystkich głodnych wiedzy, organizatorzy targów wraz ze stowarzyszeniem European Outdoor Group,  przygotowali serię wykładów i spotkań z branżowymi ekspertami, które odbędą się w East Conference Centre. Konferencje są nie tylko okazją do poszerzenia swojej wiedzy o branży i rynku, ale również mogą przyczynić się do ciekawych dyskusji oraz poszerzyć grono kontaktów.

Głównymi zagadnieniami, które zostaną poruszone na ponad 30 wykładach są m.in. najnowsze trendy i zmiany, zrównoważony rozwój, przyjazne środowisku rozwiązania technologiczne, a także kwestie dotyczące rynku detalicznego. Pełen program znajduje się TUTAJ.

10. rocznica OutDoor Industry Award 

W tym roku nagroda Outdoor Industry Award świętuje swoje dziesięciolecie. W ubiegłym roku zgłoszono 361 produktów, z czego nagrodzono 35, do tego przyznano 7 Gold Award.

Zgłoszenia były przyjmowane w następujących kategoriach: Odzież/Obuwie, Plecaki/Torby/Bagaż podróżny, Sprzęt wspinaczkowy, Sprzęt kempingowy, Śpiwory/Karimaty, Sporty wodne, Akcesoria, Produkty o wysokiej wartości ekologicznej i przestrzegające zasad zrównoważonego rozwoju oraz Innowacje materiałowe. Sześcioosobowy panel ekspertów ocenił zgłoszone produkty i technologie pod względem poziomu innowacyjności, projektu, funkcjonalności, wyboru materiałów, wartości dodanej, zrównoważonego rozwoju i potencjału na wyznaczanie nowych trendów. Wszyscy laureaci zostaną uhonorowani nagrodami podczas uroczystej ceremonii, która odbędzie się 15 lipca o godz. 17:30 w hali A2. Wszystkie nagrodzone produkty będzie można zobaczyć na wystawie w Foyer East. Dodatkowo zwycięzcy Gold Award skorzystają ze specjalnie dla nich przygotowanego wsparcia marketingowego. Podczas uroczystości poznamy również osobę wyróżnioną tytułem OutDoor Celebrity of the Year.

Trendy przyszłości

Podobnie jak w ubiegłym roku, uczestnicy targów będą mogli zapoznać się z wizją przyszłości, dotyczącą trendów w modzie outdoorowej. Wszystko za sprawą Hall of Vision, znajdującej się w hali A2. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się szczegółów na temat kolorów, wzorów, tkanin i krojów obowiązujących w przyszłym sezonie. Prezentacja zostanie przygotowana na podstawie konsultacji z wystawcami, dziennikarzami i specjalistami z branży modowej oraz outdoorowej.

[video:https://vimeo.com/117907993]

Połączone wyniki tych działań znajdą swoją kulminację w pokazie trendów na 2016 rok, przy czym nie zabraknie nowoczesnej formy – video mapping oraz wizuale, będą stanowić dobre uzupełnienie występów modelek i modeli (pokazy odbywać się będą trzy razy dziennie, o godz. 11:00, 14:00 oraz 16:00). Stałe ekspozycje w oknach wystawowych również będą pozwalać na lepszy wgląd w modę przyszłości.

Targi dla aktywnych

Na targach OutDoor nie zabraknie także sportowych emocji. W hali A2 rozgrywać się będą Mistrzostwa Niemiec w Boulderingu, jest to więc doskonała okazja by zobaczyć najlepszych wspinaczy niemieckiej sceny. Jednocześnie między halami na świeżym powietrzu będą odbywać się pokazy slackline. Na terenie Foyer West zobaczymy wszystko co związane jest ze sportami wodnymi, w tym przede wszystkim kajakarstwem – będzie także możliwość testów. Natomiast marka Gore tradycyjnie już zorganizuje swoje zawody biegowe.

OutDoor Party

Targi to nie tylko długie godziny wytężonej pracy na stoiskach, ale również mniej formalne spotkania wieczorem. Jak co roku sprzyjać im będzie OutDoor Party  -impreza odbędzie się w piątek 17 lipca na otwartej przestrzeni obejmującej teren West (Cover Rock), Atrium (Funk & House) oraz Press Garden (Rock). Wstęp na imprezę kosztuje 15 euro, a w jego ramach otrzymuje się koszulkę, poczęstunek oraz voucher na cztery napoje. OutDoor Party sponsorowana jest przez markę Polartec we współpracy z European Outdoor Conservation Association (EOCA). Około 23:30 będą podstawione darmowe autobusy rozwożące uczestników po okolicznych miasteczkach.

Polacy we Friedrichshafen 

Na tegorocznych targach OutDoor międzynarodowe grono odwiedzających będzie miało możliwość zobaczenia także nowości od polskich producentów. Najnowsze modele czołówek i latarek zaprezentuje marka Mactronic. Milo pokaże nową kolekcję odzieży i wspinaczkowych akcesoriów, zaś Pajak kolekcje odzieży wypełnionej puchem, śpiwory i plecaki. Marka Saska Garden wystawi się z akcesoriami kampingowymi, zaś Geco-Walls pokaże chwyty i ściany wspinaczkowe.

Stoisko marki Pajak na targach OutDoor 2014 (fot. 4outdoor)Stoisko marki Pajak na targach OutDoor 2014 (fot. 4outdoor)

Stoisko marki Milo na targach OutDoor 2014 (fot. 4outdoor)Stoisko marki Milo na targach OutDoor 2014 (fot. 4outdoor)

Bilety i godziny otwarcia

Targi otwarte są jedynie dla branżowych odwiedzających. Od środy do piątku czynne są w godzinach od 9:00 do 18:00, zaś w sobotę od 9:00 do 17:00. 

Ceny biletów kształtują się następująco:

Przedsprzedaż

  • 1 dzień – 16,00 €
  • 2 dni – 26,00 €
  • 3 dni – 33,00 €
  • 4 dni – 38,00 € 

W dniu targów

  • 1 dzień – 29,00 €
  • 2 dni – 41,00 €
  • 3 dni – 51,00 €
  • 4 dni – 59,00 €

Wszystkie informacje na temat programu, biletów czy wystawców znajdują się na stronie: www.outdoor-show.com.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0