Outdoor Show 2015, międzynarodowe targi branży sportowej i turystycznej, zgromadziły entuzjastów aktywnego stylu życia i firmy z całej Europy. Wśród wystawców był polski akcent. Wrocławski Mactronic zaprezentował nowe modele lampek czołowych, rowerowych i kempingowych.
Outdoor Show odbywa się co roku w niemieckim Friedrichshafen nad malowniczymi wodami Jeziora Bodeńskiego. Każdego razu impreza przyciąga tysiące gości oraz przedstawicieli wiodących firm oferujących produkty dla sportowców i turystów. Na tegorocznej edycji zaprezentowano przede wszystkim rozwiązania i technologie wyznaczające nowe trendy w branży outdoor. W gronie innowatorów znalazła się wrocławska firma Mactronic, producent oświetlenia przenośnego, która zaprezentowała szeroką gamę nowych lampek do zastosowania we wszelkich formach aktywności na świeżym powietrzu.
To starannie zaprojektowane produkty powstałe z myślą o dokładnym dopasowaniu do potrzeb różnych grup użytkowników – mówi Cyprian Lemiech, ekspert ds. oświetlenia przenośnego w firmie Mactronic. – Nasza oferta dla wielu zwiedzających była nowością, jednak w każdym przypadku budziła podziw wynikający z profesjonalizmu i możliwości oferowanych przez sprzęt.
Nowości i flagowe produkty
Wrocławska firma urządziła przedpremierowy pokaz sześciu lamp czołowych z nowej serii oraz dwóch nowych lamp kempingowych. W pierwszej kategorii znalazły się modele przeznaczone zarówno do użytku codziennego, dla osób amatorsko uprawiających sport w mieście, jak i półprofesjonalnego, gdzie liczy się najwyższa jakość parametrów i bezawaryjna praca w każdych warunkach.
Nowe czołówki to między innymi lekkie, stylowe lampki dla biegaczy i rowerzystów, jedna propozycja o survivalowo-militarnym charakterze oraz lampki dla osób mniej lub bardziej zaangażowanych w trekking, alpinizm, speleologię lub nowe formy aktywności w rodzaju urban exploration – tłumaczy Cyprian Lemiech.
Ciekawość zwiedzających budziła również oferta lampek rowerowych. Przede wszystkich modeli dla miłośników ekstremalnych dyscyplin, jak MTB czy downhill. To urządzenia cechujące się dużą mocą światła, odpornością na trudne warunki pogodowe oraz wstrząsy i upadki. Nie zabrakło też stylowych propozycji dla wielbicieli kolarstwa szosowego i amatorów rowerowych wycieczek po bezdrożach.
Dobry klimat dla gości
Uwagę gości Outdoor Show przykuwała nie tylko ciekawa oferta, ale też oryginalne stoisko wrocławskiego producenta oświetlenia przenośnego. Atmosferę swobody i przygody uzyskano dzięki specjalnie skonstruowanym meblom, wykonanym z ekologicznych materiałów pozyskanych na drodze recyklingu, wygodnym kanapom i grafikom utrzymanym w konwencji street art. Kreatywne podejście zaprezentowano również w odniesieniu do manekinów udekorowanych bujnymi brodami. Sprzęt eksponowano tak, by każdy mógł go dotknąć i wypróbować.
Obecność na Outdoor Show była dla nas świetną okazją do wzmocnienia świadomości marki Mactronic wśród zagranicznych użytkowników oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Pojawiło się kilka ciekawych propozycji współpracy, które dają bardzo dobre perspektywy na przyszłość – podsumowuje Cyprian Lemiech.
Targi Outdoor Show trwały od 15 do 18 lipca 2015 roku. Imprezie towarzyszyły koncerty i przygotowane specjalnie na tę okazję eventy. To jedno z największych cyklicznych wydarzeń branży outdoor w Europie i na świecie.
Informacja prasowa Mactronic
KOMENTARZE
каталог автозапчастей. каталог автозапчастей для иномарок – брызговики toyota, ходовые огни на авто купить.