HomeRynek outdoor

Kampania marki Columbia – Tested Tough

Od października trwa nowa globalna kampania marketingowa marki Columbia pod hasłem „Tested Tough”.

Bohaterką kampanii jest charyzmatyczna Gert Boyle, prezes Columbia Sportswear, która wysyła swoich pracowników (i syna) by testowali produkty marki w najtrudniejszych warunkach Północno-Zachodniego Wybrzeża Ameryki Północnej (Pacific Northwest). Nadawany po testach znak „Tested Tough” gwarantuje, że produkty wytrzymają również największe próby w codziennym i niecodziennym zastosowaniu użytkowników. Głównym hasłem pani Boyle – zwanej również Tough Mother – jest: „To jest idealne. Teraz zróbcie to lepiej.” 

[video:https://www.youtube.com/watch?v=0GjJSGgqSb4] [video:https://www.youtube.com/watch?v=pGO1JWxLCtc] [video:https://www.youtube.com/watch?v=lJzlhjBE9lQ]

Nasz historia jest centrum tego co czyni nas unikalnym i wyjątkowym – mówią przedstawiciele marki. – Jest tak dlatego, że nasza historia nie jest taka jak innych outdoorowych marek. W rzeczywistości nie jesteśmy jak inne outdoorowe marki. Nasza niepowtarzalna historia, dziedzictwo, humor i kultura są tym co nas napędza każdego dnia. 

Powyższe reklamy to już historia, w bardzo dobry sposób ukazująca unikalne podejście Columbii do swojej misji. Przed nami nowy cykl reklam na jesień i zimę 2015:

[video:https://www.youtube.com/watch?v=5a4hmOhGyFs&index=1&list=PLRYslzbWu0czw-IjnDJaQ6rH0nX76l_7l] [video:https://www.youtube.com/watch?v=zFmLSk-6zyI&index=2&list=PLRYslzbWu0czw-IjnDJaQ6rH0nX76l_7l] [video:https://www.youtube.com/watch?v=3-muRdIBs_I&index=3&list=PLRYslzbWu0czw-IjnDJaQ6rH0nX76l_7l]

W listopadzie europejska kampania obejmie m.in. telewizję we Francji i Szwajcarii, kina we Francji, Szwajcarii i Niemczech, reklamę outdoorową w Niemczech, Szwajcarii, Hiszpanii i we Włoszech, a także prasę, magazyny (również modowe), kanały komunikacyjne marki Columbia oraz media społecznościowe. W tych ostatnich obowiązuje hasztag #testedtough.

Źródło: Columbia Sportswear

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0