HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: listopad na plusie

Jesienno-zimowy listopad utrzymał pozytywny trend dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku. Wyniki sprzedaży były wyższe o 1,6 proc. względem analogicznego okresu w ubiegłym roku. 

Natomiast sieć sklepów INTERSPORT Polska w listopadzie osiągnęła porównywalne przychody netto ze sprzedaży (o 0,9 proc. lepiej r/r) – wypracowano obroty na poziomie 13 952 tys. zł , zaś w analogicznym okresie 2014 roku było 13 834 tys. zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do listopada 2015 roku, łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły około 191 919 tys. zł i były niższe o 0,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 192 929 tys. zł.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 13 topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0