HomeRynek outdoor

Mactronic na targach IWA Outdoor Classics 2016

Blisko 1500 wystawców prezentowało wyposażenie outdoorowe, dla myśliwych i sportów strzeleckich, jak również dla służb cywilnych i mundurowych. Polskie firmy z tej branży cieszą się coraz większą renomą w świecie.

W tym roku na targach IWA było ponad 45 tys. odwiedzających z ponad 120 krajów, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Turcji, Bałkanów i Skandynawii. Wśród wystawców znaleźli się producenci zarówno z Chin, jak i Europy oraz USA.
W porównaniu do poprzednich edycji targów większym zainteresowaniem cieszyły się stoiska polskich firm.

Mactronic na targach IWA Outdoor Classics 2016Mactronic na targach IWA Outdoor Classics 2016

Mamy kilkakrotnie więcej zapytań o możliwość bycia naszym dystrybutorem
w wybranych krajach, również spoza Europy. Na rynku międzynarodowym naszym atutem może być fakt posiadania głównego magazynu oraz serwisu w Polsce
– mówi Cyprian Lemiech z wrocławskiej firmy Mactronic, producenta oświetlenia outdoorowego i taktycznego, który miał jedno z większych stoisk spośród polskich wystawców.

W przypadku Mactronica odwiedzający oglądali chętnie m.in. ulepszone wersje dwóch kultowych już latarek taktycznych DEFENDER 02 i NIGHT HUNTER 02 oraz zmodernizowaną serię latarek M-FORCE. Zainteresowanie wzbudzały też akcesoria, jak na przykład uniwersalny uchwyt taktyczny.

Wśród producentów oświetlenia outdoorowego wciąż trwa wyścig na moc światła, czyli lumeny. Widać już jednak, że firmy zaczynają szukać innych możliwości odróżnienia się od siebie. My od początku stawiamy na najwyższą funkcjonalność, współpracując z użytkownikami już na etapie projektowania sprzętu. Dlatego jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które budzą zainteresowanie partnerów biznesowych z całego świata. Tegoroczne targi IWA to potwierdziły – opowiada Cyprian Lemiech.

Na targach byli także inni producenci z Polski, w tym Helikon, Wisport, Holster czy Lemigo. Z roku na rok marki z naszego kraju stają się bardziej widoczne, a ich produkty zyskały już renomę. To dobry prognostyk dla rozwoju branży producentów sprzętu outdoorowego z Polski, ponieważ nasze firmy coraz śmielej szukają dla siebie miejsca na rynkach zagranicznych.  

W tym roku odbyła się już 43. edycja międzynarodowych targów IWA Outdoor Classics.

Informacja marki Mactronic

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0