HomeRynek outdoor

ISPO SHANGHAI 2016, 5-8 lipca

W dniach 5-8 lipca w Szanghaju po raz drugi odbędą się sportowe i outdoorowe targi – ISPO SHANGHAI. To duże sportowe wydarzenie będzie ponownie gościło w New International Expo Center (SNIEC). Swoje najnowsze osiągnięcia produktowe zaprezentuje około 400 wystawców z ponad 20 krajów. Liczby te potwierdzają 11proc. wzrost w porównaniu z pierwszą edycją.

Na powierzchni 33 000 m2 odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z produktami oraz usługami oferowanymi przez firmy działające w takich segmentach jak: letnie action sports (surfing, paddling, deskorolki), moda sportowa, fitness, bieganie, tkaniny funkcjonalne, outdoor, sporty wodne oraz – debiutujący w tym roku – dział Adventure Travel.

Swój akces do tegorocznej edycji zgłosiło 393 wystawców (dla porównania w zeszłym roku było ich 354). Dzięki temu na ISPO SHANGHAI zobaczymy 470 marek. Wśród debiutantów nie zabraknie takich brandów jak: Gola, Gronell, LifeStraw, Millet, Prosperous, Rehband, Swarovski, Tecnica, Yuneec czy Zeiss. Na ponowny udział
zdecydowały się m.in. takie marki: 2XU, Camelbak, Fjällräven, LP Support, Point 65, Sea to Summit, Skins oraz Ulvang. Światowe zainteresowanie chińskimi targami potwierdzają takie działania jak choćby nowy czeski pawilon czy też rosnąca liczba gości i wystawców z Korei i Tajwanu.

Głównymi punktami programu tegorocznego ISPO SHANGHAI będą wydarzenia związane z segmentami running oraz Adventure Travel. Wystawcy chcą zainteresować odwiedzających nie tylko swoimi produktami, ale również różnorakimi eventami. To odzwierciedlenie trendów, jakie dominują na chińskimi rynku, na którym coraz częściej firmy organizują wydarzenia sportowe i outdoorowe, aby dotrzeć do nowych klientów. Jak się okazuje,
te działania cieszą się wielkim powodzeniem.

Targi ISPO SHANGHAI to również świetne miejsce, aby zaznajomić się z najnowszymi materiałami i kolorami obowiązującymi na nadchodzące sezony. Umożliwi to znana już z Monachium platforma ISPO TEXTRENDS,
wzbogacona o ofertę dalekowschodnich producentów.

Organizatorzy pomyśleli również o imprezach sporotowo-towarzysko-biznesowych, wśród których na prowadzenie wybija się Night Run. W czwartkowy wieczór (7 lipca) ponad 500 osób weźmie
udział w 7-kilometrowym biegu przez Shanghai Century Park. Odbywający się w luźnej atmosferze bieg będzie bez wątpienia świetną okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Nie zapomnijcie zatem wziąć ze
sobą butów do biegania!

ISPO SHANGHAI

ISPO SHANGHAI 2015

Targi w Szanghaju to również okazja do zdobycia wiedzy merytorycznej. O najnowsze informacje z rynku zadba ISPO ACADEMY zaplanowana na środę, 6 lipca w hali N1, na którą przygotowano sesję „ISPO Sports Industry
Innovation SUMMIT”. Sesja ta będzie świetną okazją do zapoznania się z bieżącymi trendami i nowymi możliwościami inwestowania na globalnym rynku sportowym.

Dla firm zainteresowanych działaniami na chińskim rynku organizatorzy przewidzieli „Market Introduction Program”. Szkolenie będzie trwało od poniedziałku do środy (4-6 lipiec). Dla zainteresowanych przygotowano
kombinację seminariów związanych z analizą rynkową, wyborem efektywnych strategii, które uzupełni retail tour po lokalnych sklepach sportowych i outdoorowych. Całość zakończy Distributor Networking Dinner, dający
dobrą okazję do kontaktów z potencjalnymi chińskimi partnerami biznesowymi.

ISPO SHANGHAI 2016, zdjecie 3

ISPO SHANGHAI 2015

Rynek chiński stanowi wielkie wyzwanie, ale również daje niesamowite możliwości dla europejskich oraz polskich firm. Ostatnia wizyta przewodniczącego Chińskiej Republiki Ludowej Xi Jinpinga w Polsce jasno pokazuje, że stronie chińskiej zależy na zwiększeniu wymiany gospodarczej z naszym krajem. Podpisanie oświadczenie o ustanowieniu wszechstronnego strategicznego partnerstwa między Polską a Chinami jest tego kolejnym przykładem. A o tym, czy staniemy się „bramą do Europy dla Chin”, przekonamy się niedługo. Tegoroczna, jak i kolejne edycje ISPO SHANGHAI, mogą być tego pierwszą oznaką.

Więcej informacji o ISPO SHANGHAI 2016 znajdziecie na stronach: shanghai.ispo.com.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0