HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: 2016 na zielono!

Można śmiało założyć, że 2016 rok był jednym z lepszych dla polskiej branży outdoorowej w ostatnich latach. Wniosek ten nasuwa się na podstawie wyników sprzedaży sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku.

W 2016 roku wszystkie miesiące były na plusie, przy czym aż w siedmiu wyniki sięgnęły powyżej 10 proc. Najlepszy pod względem sprzedaży okazał się sierpień, nie dużo gorzej wypadł grudzień – wyniki sprzedaży okazały się wyższe o 14 proc., biorąc pod uwagę analogiczny miesiąc w 2015 roku.

2016 rok nie był tak łaskawy dla sieci INTERSPORT Polska. W grudniu spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 20 096 tys. zł , czyli o 9,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 22 265 tys. zł).

Narastająco od stycznia do grudnia 2016 roku Spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 204 284 tys. zł, czyli o 4,6 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2015 roku (było: 214 184 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0