HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska – wrzesień ze spadkami sprzedaży

Zarząd INTERSPORT Polska poinformował, że we wrześniu 2017 roku Spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 12 814 tys. zł, czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 14 357 tys. zł). W ujęciu LFL – na bazie porównywalnych sklepów – sprzedaż rok do roku była mniejsza o 4,1 proc.

Od 28 września br. Spółka rozpoczęła kampanię informacyjno-marketingową o rozpoczęciu wdrażania I fazy „nowego modelu biznesowego”, o którym informowała w raporcie bieżącym nr 25 z dnia 22 marca 2017 r.

Narastająco od stycznia do września 2017 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 132 857 tys. zł, czyli o 16,0 proc. niższe, niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 158 080 tys. zł).

Informacja INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0