16. Krakowski Festiwal Górski – wychodzimy naprzeciw klientom

Końcówka roku 2018 to czas festiwali górskich, podróżniczych i outdoorowych. O wzroście zainteresowania tą tematyką świadczy wysyp nowych imprez, a także rozwój tych istniejących, od lat zakorzenionych w środowisku, szczególnie górskim. Festiwale to również świetna okazja dla naszej branży – okazja, aby wyjść z sieci, ze sklepów, i spotkać się z klientami twarzą w twarz. Rekordowa ilość firm zdecydowała się skorzystać z tej możliwości podczas 16. edycji Krakowskiego Festiwalu Górskiego.

16. Krakowski Festiwal Górski – wychodzimy naprzeciw klientom (fot. Adam Kokot / KFG)

Po raz pierwszy w historii KFG będzie trwał aż 5 dni, a program festiwalu znacząco się rozrósł i zdywersyfikował. Jest to wynikiem wzrostu zainteresowania sportami górskimi w ogóle, a także popularyzacją podejścia multidyscyplinarnego do aktywności outdoorowych. Wiele osób łączy dzisiaj wspinaczkę z trail runningiem, wędrówki górskie z narciarstwem różnego rodzaju, itd. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też niszowe aktywności „uzupełniające” takie jak slackline czy joga, a także literatura górska, podróżnicza i sportowa. Trend ten sprawia, że nawet imprezy specjalistyczne (takie jak KFG) poszerzają swój obszar tematyczny i otwierają się na nowych klientów. Wiele firm z naszej branży dostrzega w tym szansę.

16. Krakowski Festiwal Górski – wychodzimy naprzeciw klientom (fot. Adam Kokot / KFG)

Do udziału w tegorocznym Kiermaszu Sprzętu, który tradycyjnie odbywa się na korytarzach okalających główną salę prelekcyjną i filmową KFG, zgłosiła się rekordowa ilość sklepów, producentów i organizacji – związanych nie tylko z górami, ale z szeroko pojętym outdoorem. Na tegorocznym kiermaszu pojawi się łącznie aż 60 stoisk, które wypełnią po raz pierwszy dwa i pół korytarza.

Lista firm i organizacji biorących udział w Kiermaszu KFG jest wyjątkowo pokaźna, oto kilka z nich:

  • PZU
  • Marmot
  • ISPO
  • PZA
  • Lotto
  • Yeti
  • GORE
  • Innsbruck
  • Tyrol
  • The North Face
  • Polar Sport
  • Camp
  • Nikwax
  • Black Diamond
  • Himal Sport
  • Cumulus
  • Lyo Food
  • Majesty Skis
  • Mammut
  • Pajak
  • Wspinanie.pl
  • Fundacja Kukuczki
  • Brubeck

Wydaje się więc, że pomimo korzystania z nowych narzędzi marketingowych, działań w obszarze cyfrowym i nieustannej burzy mózgów towarzyszącej poszukiwaniu sposobów kontaktu z klientem, firmy coraz częściej sięgają również po tradycyjne i sprawdzone rozwiązania. Rozwiązania, które umożliwiają spotkanie z kilkoma tysiącami klientów w ciągu jednego weekendu.

16. Krakowski Festiwal Górski – wychodzimy naprzeciw klientom (fot. Adam Kokot / KFG)

Strona internetowa festiwalu: http://kfg.pl/

Redakcja

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0