HomeRynek outdoor

Wyniki sprzedażowe sieci Intersport

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży w IV kwartale 2018 roku wyniosły 47 882 tys. zł, czyli o 6,3 proc. mniej niż w IV kwartale 2017 roku (było: 51 076 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o proc. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży w IV kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: turystyka i narciarstwo – głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie.

Narastająco, od stycznia do grudnia 2018 roku, Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 181 975 tys. zł, czyli o 1,1 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 183 934 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57 proc. Jednocześnie rok do roku Spółka odnotowała wzrost marży wartościowej o 4,3 proc. oraz wzrost obrotów o 0,4% w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów. Wg stanu na dzień 31.12.2018 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska S.A. była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.

źródło: Informacje Inwestorskie INTERSPORT Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0