OUTDOOR Friedrichshafen 2019 – nowa koncepcja

Targi OUTDOOR Friedrichshafen 2019 odbędą się w dniach 17-19 września. Nowa formuła tego wydarzenia skierowana jest do specjalistycznych sklepów z branży outdoor.

Hale targowe we Friedrichshafen (fot. outdoor-friedrichshafen.com)

Dla specjalistów branży outdoor

Organizatorzy OUTDOOR Friedrichshafen zapraszają w tym roku nad jezioro Bodeńskie wyłącznie uczestników naszego rynku. Targi mają charakter biznesowy (B2B) i skierowane są do specjalistów naszego sektora. Nowy termin ma wg organizatorów umożliwić uczestnikom zapoznanie się z ofertą zimową dostawców prezentujących się na targach.

Organizatorzy OUTDOOR Friedrichshafen 2019 (fot. outdoor-friedrichshafen.com)

Szkolenia

Ważnym elementem OUTDOOR Friedrichshafen będą szkolenia dla sprzedawców oraz seminaria, podczas których poruszane będą aktualne problemy naszej branży. Stefan Reisinger, Head of the Project Team nowych targów tłumaczy:

Kluczowym atutem sklepów specjalistycznych jest wiedza i możliwość doradzania klientom. Wartość ta odróżnia ekspertów od sklepów internetowych. Dla sklepów stacjonarnych kontakty z klientem są równie ważne co rzetelna informacja i porady udzielane przez specjalistów.

Sprzedawcy i menadżerowie podczas targów będą mieli okazję uczestniczyć w szkoleniach dotyczących pięciu obszarów:

  • dygitalizacja
  • wyposażenie sklepu
  • sprzedaż
  • zarządzanie relacjami z klientami
  • trendy

Aby ułatwić korzystanie ze szkoleń organizatorzy zdecydowali się odejść od wcześniejszej koncepcji zajęć prowadzonych w odległych salach konferencyjnych. Tym razem będą się one odbywać w Foyer East oraz w specjalnie wydzielonych przestrzeniach w halach targowych. Szkolenia staną się więc integralną częścią targów – uczestniczenie w nich ma być przede wszystkim wygodne dla odwiedzających.

Szkolenia prowadzić będą eksperci z branży outdoor, a także specjaliści z innych dziedzin i z poza naszego sektora (fot. outdoor-friedrichshafen.com)

Polska perspektywa

Organizatorzy mają chyba świadomość, że nowe wydarzenie w kalendarzu branżowym nie spotka się z tak dużym zainteresowaniem jak imprezy odbywające się w terminach i lokalizacjach bardziej dogodnych dla gości z krajów takich jak Polska. Targi są więc skierowane głównie do krajów DACH (krajów niemieckojęzycznych).

Czy taka formuła sprawdzi się? Czy ciekawość nowej koncepcji przyciągnie na OUTDOOR Friedrichshafen 2019 również przedstawicieli polskiej branży outdoor, czy impreza nad jeziorem Bodeńskim zostanie wydarzeniem jedynie lokalnym i interesującym dla uczestników rynków niemieckojęzycznych? O tym przekonamy się we wrześniu, podczas pierwszej edycji OUTDOOR Friedrichshafen.

***

Więcej informacji na temat OUTDOOR Friedrichshafen 2019 znajdziecie tutaj:

Michał Gurgul

COMMENTS

WORDPRESS: 0