W przyszłym roku Ferrino będzie świętować 150-lecie istnienia marki. Z tej okazji, w ofercie włoskiego producenta pojawi się nowa i (jak zapewniają przedstawiciele firmy) rewolucyjna koncepcja sprzedaży namiotów.
System nosi nazwę TentSet i w skrócie można go określić jako konfigurator namiotu, dzięki któremu użytkownik ma możliwość indywidualnego określenia swoich potrzeb, wymaganych parametrów oraz doboru kolejnych elementów, takich jak:
- Namiot dwu- lub trzyosobowy
- Rodzaj sypialni
- Typ słupków
- Rodzaj tropiku
- Śledzie/szpilki, torby, troki i inne akcesoria
- Personalizowana grafika
Procesu konfiguracji swojego przyszłego namiotu będzie można dokonać on-line lub w sklepie stacjonarnym – za pośrednictwem specjalnego tabletu (dostarczanego sklepom za darmo).
TentSet ma ułatwić sklepom prezentację produktu oraz zmniejszyć przestrzeń potrzebną na magazynowanie namiotów. Na takim sposobie sprzedaży skorzystać mają również klienci, którzy w łatwy sposób będą mogli upgrade’ować swoje namioty (np. dokupując sam tropik o bardziej zaawansowanych właściwościach lub lżejsze rurki) oraz wymieniać elementy, które ulegną zużyciu lub zniszczeniu w trakcie użytkowania.
źródło: materiały prasowe Ferrino
KOMENTARZE
Świetny pomysł.
I taniej i ekologicznie. Jak ktoś chce wymienić namiot, to nie musi kupować np. odciągów, linek. Czasami nawet uda się wykorzystać nawet stelaż.