HomeRynek outdoor

Blue Arrow, przedstawiciel marki Patagonia dołączył do „1% for the Planet”

Etyka i biznes nie często chodzą w parze. Przez lata zysk był jedynym wyznacznikiem sukcesu i głównym celem istnienia firm. Na szczęście ten stan rzeczy ulega powolnej zmianie. Dlatego firma Blue Arrow, przedstawiciel marki Patagonia postanowiła dołączyć do organizacji 1% for the Planet i przeznaczać corocznie 1% wygenerowanych przychodów. 

Blue Arrow, przedstawiciel marki Patagonia dołączył do „1% for the Planet” (fot. mat. prasowy)

Organizacja powstała w 2002 roku. Stworzyli ją założyciel Patagonii, Yvon Chouinard i Craig Mathews, założyciel Blue Ribbon Flies. Organizacji prześwieca prosta idea – prowadząc biznes, korzystasz z zasobów naszej planety, dlatego powinno ci zależeć na ich ochronie. Yvon i Craig postanowili niezależnie od ogólnego zysku, co roku przekazywać 1% obrotu pozarządowym organizacjom ekologicznym oraz zachęcać innych do podjęcia podobnego zobowiązania. Wkrótce dołączyły do nich kolejne firmy. 

Od początku swojego istnienia organizacja 1% for the Planet przekazała ponad 225 milionów dolarów aktywistom i organizacjom ekologicznym. Każda z firm będąca członkiem organizacji sama decyduję jakie podmioty otrzymają wsparcie. 

Przez lata 1% for the Planet skupiała wyłącznie przedsiębiorców, od 2017 roku przystąpić do organizacji mogą również osoby prywatne. Obecnie liczy ona już ponad 2000 członków, pochodzących z 45 krajów. 

Firma Blue Arrow, która działa na rynku krajowym zobowiązała się do wsparcia organizacji i aktywistów działających wyłącznie na terenie Polski.  

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0