HomePraca

Larix rekrutuje: Dyrektor ds. e-commerce

Zamieszczamy ogłoszenie firmy Larix, która poszukuje pracownika na stanowisko Dyrektora ds. e-commerce. Miejsce pracy: Buczkowice koło Bielska-Białej.

Larix rekrutuje: DYREKTOR ds. E-commerce (fot. Larix)

Jeżeli:

  • masz poparte sukcesami doświadczenie na stanowisku osoby pracującej w e-commerce lub e-marketingu,
  • ekspercką wiedzę  z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego,
  • praktyczną znajomość platform sprzedaży i market place,
  • zdolności analityczne i umiejętność́ strategicznego myślenia,
  • doskonałe umiejętności komunikacji i nastawienie na osiąganie celów,
  • dobrą znajomość narzędzi CRM oraz budowania kampanii do pozyskanych klientów,
  • doświadczenie w wykorzystaniu: mediów społecznościowych…

….. to zapraszamy Cię do naszego zespołu – twórz z nami swoją przyszłość.

W naszej Firmie będziesz odpowiedzialny m.in. za:

  • kształtowanie strategii sprzedażowej, modeli biznesowych i polityki rozwoju w kanałach e-commerce,
  • budowanie i kierowanie zespołem pracowników e-commerce,
  • zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz badanie ich skuteczności,
  • systematyczną analiza rynku, konkurencji i mierzenie wyników podjętych działań,
  • rozwijanie strategii mających na celu zwiększenie sprzedaży i świadomości marek wśród klientów B2B i B2C,
  • ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów.

Czego wymagamy:

  • minimum 3-5 lat doświadczenia w pracy w marketingu internetowym/ecommerce, a także co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora e-commerce,
  • praktyczne doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu kompleksowego systemu e-commerce i udokumentowane sukcesy w przygotowaniu i realizacji strategii marketingowych,
  • znajomości rynku mediowego oraz sposobów skutecznej optymalizacji kampanii marketingowych,
  • szerokiej wiedzy w obszarze SEM, SEO, Content Marketing, Social Media oraz kampanii PPC oraz znajomości narzędzi e-marketingu,
  • umiejętności i doświadczenia w planowaniu, optymalizacji i realizacji budżetów marketingowych i samodzielnego zarządzania projektami,
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w funkcjach zarządzania kategoriami, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów czy wyceny,
  • dużych zdolności sprzedażowych i analitycznych,
  • dobrej znajomości języka angielskiego.

Możemy Ci zaoferować:

  • interesujący zakres działania,
  • atrakcyjne wynagradzanie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • swobodę w osiąganiu rezultatów,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Kontakt:

  • Agata Nycz
  • a.nycz@larix.com.pl

Do aplikacji proszę dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (DZ. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie Larix

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0