Jak udowodniono naukowo, spędzanie czasu na łonie natury czyni nas zdrowszymi i szczęśliwszymi. Dlatego Jack Wolfskin po trudnej zimie w okresie pandemii, stworzył akcję zachęcającą do aktywności na zewnątrz.
We współpracy z pracownikami wilczych sklepów stacjonarnych, marka wyznaczyła 8 lokalnych tras prowadzących przez zielone tereny największych miast Polski lub ich okolicy. Następnie zaprosiła do wspólnego przejścia szlaku:
Aby wziąć udział w akcji należało pobrać mapę ze sklepu stacjonarnego, wyruszyć na opisany na niej szlak, zrobić sobie zdjęcia w oznaczonych miejscach i podzielić się nimi w mediach społecznościowych lub mailowo.
Uczestnicy przeszli łącznie blisko 2500 km przez ostatnie 2 miesiące!
Jak Jack Wolfskin pisze na swojej stronie:
To jak odległość z Wilczej Siedziby pod Mount Blanc i z powrotem.
W kampanię wizerunkową #podzielsięszlakiem byli zaangażowani ambasadorzy marki: Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski oraz twórcy ze świata outdooru i podróżnicy, którzy inspirowali do wyjścia na zewnątrz, dzieląc się swoimi szlaki.
Marka podczas kampanii zabrała nas w podróż po Polsce: w rodzime Pieniny i Tatry, a międzynarodowo do Afryki, Azji oraz Ameryki Południowej.
W swojej komunikacji opierali się na poczuciu wspólnoty, szacunku do natury, propagowaniu ruchu na świeżym powietrzu i zachęceniu do odkrywania lokalnych, outdoorowych perełek.
Informacja prasowa marki Jack Wolfskin
KOMENTARZE