Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy proces rebrandingu. Skupia się on między innymi na odświeżeniu naszego dotychczasowego logo. Wraz ze zmianą logo chcemy zaktualizować wizję prowadzenia firmy. Jesteśmy jej wierni nieprzerwanie od 2008 roku, czyli od momentu, w którym rozpoczęliśmy działalność na rynku outdoorowym. Idee, jakie nam przyświecają od lat, to życie w zgodzie z naturą, bycie blisko niej, zamiłowanie do gór, wspinaczki i aktywnego spędzania czasu.
Potrzeba ochrony środowiska, przemiany, jakie się dzieją na naszych oczach, skłoniły nas do zmodyfikowania elementów wizualnych firmy. Stworzyliśmy nowe logo. Łączy ono motyw kompasu i gór, z którymi jesteśmy tak blisko związani.
Zmiana logo to dopiero początek. Wyzwania związane z ideą zrównoważonego rozwoju, międzynarodowy trend ekologiczny Zero Waste i koncepcja zeroemisyjności są coraz bardziej istotne w naszej działalności. Jako marka przybieramy bardziej optymistyczne i przyjazne naturze kolory. Rezygnujemy z dotychczasowych ciemnoniebieskich barw na rzecz odcieni lasu i jasnych błękitów. Mimo że z niemałym sentymentem żegnamy się ze starym logo, to pełni nadziei podążamy w przyszłość pod nowym.
Rebranding jest wyłącznie zmianą wizerunkową, a nie strukturalną. Nadal pozostajemy prawdziwymi OUTDOORSAMI, którymi możecie stać się i Wy. Wierzymy, że nasze nowe oblicze się Wam spodoba i że nadal pozostaniemy Waszym zaufanym sklepem outdoorowym.
Informacja prasowa Outdoorzy
KOMENTARZE