Polacy na targach ispo winter 2009

Na targach ispo winter 2009 w Monachium obecni będą również nasi reprezentanci: ponad 20 wystawców, około 40 przedstawicieli krajowych mediów branżowych i blisko 1000 gości związanych z lokalnym handlem branżowym.

ispo winter 2009, logo małe

Wśród 2000 wystawców i dystrybutorów na 69. międzynarodowych targach ispo winter (1-4 luty) najnowsze kolekcje odzieży, obuwia sprzętu i akcesoriów sportowych pokaże ponad 20 rodzimych marek. Swoje produkty zaprezentują: Alpinus, Campus, 4F Sport Performance, Akaz, Nordhorn, Milo, CLTN, Diverse, Brubeck, Feel Joy, gWinner, JILT, Margot, Margot-Bis, Nobile Majesty, GT Sport, Prostaf, QBL, Spólnota, Sure Shot, Tryumf, Gena. Do Monachium przyjadą również przedstawiciele Wydawnictwa Góry oraz Targów Kielce Sp. z o. o. (promujących zbliżające się targi ZIMA-SPORT, 19-22 luty 2009).

Trzy młode polskie firmy będą miały okazję zadebiutować na rynku międzynarodowym, uczestnicząc w przygotowanym przez organizatora ispo specjalnym programie isponewcomers. To profesjonalna platforma prezentacji marek sportowych wychodzących dopiero poza lokalny, rodzimy rynek (celem jest pomoc w nawiązywaniu pierwszych kontaktów handlowych na rynku międzynarodowym). Dwie ze wspomnianych firm polskich obejmie program dla marek fitnessowych WarmUp i jedną program dla marek outdoorowych Greenhouse.

Co istotne, na tegorocznych ispo winter Polska po raz pierwszy uczestniczy w programie Key Accounts dla odwiedzających na targach, co oznacza, że 25 przedstawicieli rodzimego handlu branżowego będzie miało możliwość odwiedzić targi korzystając z pomocy organizacyjnej i wsparcia finansowego organizatora targów.

Polacy pokażą się w Monachium również od strony artystycznej. 1 lutego podczas wspinaczkowej nocy filmowej, Ispo Climbing Movie Night (ispo Summit, hala A6) będzie można zobaczyć między innymi filmy Hybryda Film Studio. Pokaz odbędzie się tuż po zakończeniu zawodów Boulder Cup, około godziny 18.45.

Na koniec jeszcze coś z polskich smaków, czyli firma Art Café (serwująca aromatyczną „cofee to go"), która będzie w tym roku partnerem cateringowym Polish Lounge (sala konferencyjna B11) i targów ispo.

Wiecej o ispo winter 2009 na stronie: www.ispo-winter.com

Na podstawie informacji:
Biura Targów Monachijskich w Polsce

Juz tradycyjnie portale: 4oudoor.pl oraz wspinanie.pl przeprowadzą relację z przebiegu targów ispo winter 2009.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0