ispo china 2009 z rozmachem

Po największych europejskich targach branży outdoorowej ispo winter 2009 w Monachium, przedstawiciele wiodących marek branży zaprezentowali się w Azji. 19-21 lutego 2009 w Międzynarodowym Centrum Wystawowym (CIEC) w Pekinie po raz piąty odbyły się ispo china. W stosunku do ubiegłego roku organizatorzy zanotowali aż 17% wzrost liczby odwiedzających.

ispo china 2009, logo

Te kilka dni podczas ispo china pokazały wyraźnie, jak szybko i prężnie rozwija się przemysł sportowy i outdoorowy w Azji. Zaakcentowały również coraz mocniejszą obecność europejskich firm na tamtejszym rynku. Sukces tegorocznej odsłony potwierdzają liczby. Piątą edycję imprezy odwiedziło rekordowo dużo, bo aż 13.500 gości branżowych (w 2008 roku było ich 11.500). Zwiększono również powierzchnię wystawową. Na 25 tys. m2 (pięć hal wystawowych) swoje najnowsze produkty, technologie i innowacje zaprezentowało ponad 300 chińskich oraz międzynarodowych wystawców.

Obok części wystawienniczej organizatorzy ispo china przygotowali bogaty pakiet imprez towarzyszących; seminariów, spotkań, warsztatów. Wśród nich pojawiła się również profesjonalna platforma dla dystrybutorów „Distributor Match Making", mająca na celu zacieśnienie współpracy przedstawicieli azjatyckiego handlu z kontrahentami zachodnioeuropejskimi. Swój udział potwierdziło 370 handlowych partnerów. Ile z zainicjowanych w Pekinie kontaktów zostanie rzeczywiście zrealizowanych pokażą zapewne przyszłe miesiące.

ispo china 2009, centum

Swoją premierę miał również nowy segment pod nazwą Alpitec China, poszerzający targową ofertę o najnowsze technologie stosowane w górskich sportach zimowych (The International Trade Fair for Mountain And Winter Technologies"), zainicjowana dzięki współpracy z włoskim FieraBolzano, jednym z partnerów ispo china 2009. Zaprezentowały się na niej między innymi takie firmy jak; Doppelmayr, Fischer Sports, Hagan, Leitner, Microgate, Montana, Reichmann, SkiData, Wintersteiger.

Inne stałe punkty targów pekińskich, które mają już kilkuletnią tradycję na ispo china to sympozja i konferencje; China Outdoor Retailing Conference (CORC) sponsorowana przez Gore-Tex, Asia Pacific Snow Conference (APSC) zorganizowana we współpracy z Alpitec oraz China Pan-Outdoor Industry Summit.

Manfred Wutzlhofer, Dyrektor Generalny i Prezes Messe München GmbH podsumował ispo china 2009:

Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni wielkim sukcesem ispo china 2009. Targi po raz kolejny pokazały, jak szybko rozwija się przemysł sportowy w regionie Azji i Pacyfiku. Jesteśmy bardzo szczęśliwi i dumni z tego, że możemy z roku na rok obserwować coraz mocniejszą pozycję tutejszego rynku. Nowy rekord wizytujących na ispo china 2009 przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania.

Więcej szczegółow o ispo china 2009 na stronie www.ispochina.pl.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0