Timo Schmidt-Eisenhart Dyrektorem Generalnym The North Face EMEA

The North Face® poinformował o awansie Timo Schmidta – Eisenharta na stanowiska Dyrektora Generalnego The North Face® w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Timo Schmidt-Eisenhart rozpoczął pracę na stanowisku Dyrketora Generalnego w grudniu 2009 roku. Wcześniej pełnił on funkcję Dyrektora Sprzedaży marki The North Face® regionu EMEA. Jego awans to jedna z pierwszych decyzji Patrika Friska, nowego Prezesa grupy Outdoor&Action Sports EMEA VF Corporation, do której należy także The North Face®.

Schmidt-Eisenhart, współautor znaczącego rozwoju marki w ostatnich latach, dołączył do zespołu The North Face® w 2007 roku. Wcześniej zdobywał doświadczenie w zakresie startegicznego rozwoju sprzedaży oraz zarządzania w firmach branży sportowej.

Timo nie tylko zna naszą markę oraz świetnie rozumie jej rolę w wyznaczaniu trendów w branży odzieży outdoorowej, ale także w swoich działaniach łączy unikalną wiedzę o różnorodnych rynkach europejskich, którą zdobył pracując m.in. w Austrii, Niemczech, Holandii oraz we Włoszech – mówi Patrik Frisk. Jestem przekonany, że pod jego przewodnictwem marka będzie rozwijać się jeszcze szybciej oraz utrzyma pozycję światowego lidera w swojej branży.

Timo Schmidt-Eisenhart będzie odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi obszarami marki The North Face® w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Urodzony i wychowany w szwajcarskich Alpach, Schmidt-Eisenhart jest pasjonatem narciarstwa oraz turystyki górskiej. Z nadzieją czeka na przeniesienie centrali The North Face® EMEA do głównej siedziby VF Corporation z Włoch do Lugano.

Przez ostatnie lata obserwowaliśmy wzrost znaczenia marki The North Face® na poszczególnych rynkach dzięki zmianom wprowadzonym w obszarze sprzedaży i dystrybucji. Wkraczamy w 2010 rok jako marka o silnej pozycji na rynku. Moim celem jest wykorzystanie zyskanej przewagi, a także tworzenie nowych możliwości rozwoju – powiedział po nominacji Timo Schmidt-Eishenhart.

———————————-

The North Face® jest częścią VF Corporation, jednej z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzeżową, w której skład wchodzą m.in takie marki jak Wrangler, Lee, Vans, JanSport, Nautica.

The North Face® powstał w 1968 roku w San Franciso w Kalifornii ze wspinaczkowej pasji Douglasa Tompkinsa oraz Dicka „Hap" Kloppa. Przez ponad 40 lat The North Face®, jeden z największych producentów odzieży outdoorowej na świecie, stał się nieodłącznym i niezawodnym towarzyszem wypraw organizowanych przez najlepszych alpinistówi himalaistów, a także zyskał zaufanie milionów ludzi podczas krótkich i długich wypraw turystycznych.

Marka budowana przez ludzi z duszą odkrywców postrzegana jest na całym świecie jako producent numer 1 wysokiej jakości ubrań, sprzętu, obuwia i akcesoriów. Pionierskie rozwiązania oraz technologie – cecha charakterystyczna The North Face® – powstają dzięki bliskiej współpracy działów rozwoju i badań z najlepszymi alpinistami, wspinaczami, narciarzami, snowboarderami i podróżnikami. To unikalne partnerstwo pozwala na ciągłe poszerzanie horyzontów tego, co możliwe i urzeczywistnia motto: Never Stop ExploringTM.

Do zawodników wspieranych przez The North Face® należą m.in Simone Moro, Eneko Pou, Iker Pou, James Pearson, a w Polsce Łukasz Dudek (wspinaczka), Kinga Ociepka (wspinaczka) oraz Tomasz Klisz (biegi górskie). Więcej na: www.thenorthface.com.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0