HomeRynek outdoor

Nowa organizacja powierzchni targowej Outdoor 2010 we Friedrichshafen

Targi Outdoor (15-17 lipca 2010) we Friedrichshafen przygotowały dla odwiedzających nowy układ oraz organizację ekspozycji. 

Jednym z przykładów nowego rozplanowania będzie ustytuowanie miasteczka namiotowego, które po raz pierwszy zostanie rozstawione w Rothaus Hall A1. Kolejna nowość związana jest nowymi halami wystawienniczymi A7 i B5, które zapełnią stoiska wiodących, międzynarodowych firm, takich jak Salomon, Haglöfs, Columbia, The North Face, Lafuma, Marmot oraz Bergans of Norway.

Dodatkowym centrum atrakcji w skrzydle wschodnim będzie „Camp3”, czyli połączone stoisko Związków Alpinizmu z Niemiec, Austrii i Szwajcarii, gdzie znajdzie się miejsce na ścianę wspinaczkową. Odbędą się tam zarówno zawody, goszczące najlepszych międzynarodowych wspinaczy, jak i nie mniej ciekawe pokazy z zakresu bezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju. 

Z kolei pokazy mody po raz drugi zawitają do Performance Hall A2, która zapewnia doskonałą oprawę świetlną oraz dźwiękową dla prezentacji najnowszych kolekcji odzieżowych. Warto podkreślić, że odzież prezentowana jest na ponad 50% powierzchni targowej. Dzięki czemu pokazy mody cieszą się wielkim zainteresowaniem – odwiedza je 1/4 gości oraz większość przedstawicieli mediów.

Wg Klausa Wellmanna, Prezesa Messe Friedrichshafen:

„Nowa, zoptymalizowana organizacja przestrzenii targowej wynika z poczynionych ostatnio inwestycji, ukończona została bowiem przebudowa wschodniej części terenów targowych. Nowy układ powinien zapewnić równowagę w liczbie wchodzących na targi poprzez wschodnie i zachodnie wejście.

Impreza zyskała dzięki temu więcej powierzchni na stoiska, których lepsza organizacja przyczyni się dodatkowo do skrócenia pokonywanych przez gości dystansów podczas zwiedzania. Wszystkie te działania wzmacniają naszą pozycję jako wiodącego centrum targowego”.

Messe Friedrichshafen GmbH  (oprac. Piotr Turkot)

Więcej na: www.outdoor-show.com.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0