Sukcesem zakończyły się targi ispo china 10. Liczba odwiedzających wzrosła o 21%.
W dniach 4-6 marca pekińskie centrum targowe tętniło outdoorem. Ponad 214 wystawców (wzrost o 76 % w stosunku do ubiegłego roku) prezentowało produkty ponad 300 marek. Tak szeroka oferta przyciągnęła rekordową liczbę odwiedzających (ponad 16 tys.), co pokazuje, że ispo china ugruntowuje swoja pozycję na rynku azjatyckim.
Wśród wystawców tradycyjnie byli najwięksi outdoorowi gracze. Po raz pierwszy pojawili się za to: Columbia, Mountain Hardwear, Salewa, Regatta, czy Ecco. Powierzchnia targowa wzrosła dwukrotnie, do 25 tys. m2. Wydaje się, że dla nowych wystawców targi były cennym doświadczeniem – „ispo china były dla Regatty ogromną okazją, by budować i poszerzać kontakty. Nie poznasz tego rynku, jak na nim nie będziesz. Zasialiśmy ziarno i zobaczymy jakie będą żniwa".
Targi uzupełniały konferencje, np. Asia Pacific Snow Conference (APSC) oraz targowe eventy i szkolenia. W ramach ispo china 10 odbyły się targi Alpitec China 10 zoorganizowane we współpracy z Fiera di Bolzano. Alpitec China 10 są poświecone technologiom związanym ze sportami zimowymi (wyciągi narciarskie, armatki śnieżne itp.).
Opinia Klausa Dittricha z Messe München GmbH (organizator ispo china) jest jednoznaczna: "Jesteśmy bardzo zadowoleni. Targi przekroczyły nasze oczekiwania. ispo china nie tylko potwierdziły rolę wiodącej platformy biznesowej dla całego rejonu Azji i Pacyfiku, ale także znacząco wzmocniły swoją pozycję. Zamierzamy pracować nad zwiększaniem międzynarodowego charakteru targów, by znalazła się tutaj cała branża sportowa."
Źródło: ispo
KOMENTARZE